شناخت مزایای درهای یو پی وی سی برای محیط کار

شناخت مزایای درهای یو پی وی سی برای محیط کار

خلاصه:
در و پنجره های دو جداره یو پی وی سی در مدل ها و طرح های مختلفی قابل نصب در محل شما هستند، در نتیجه یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن ها، استفاده برای محیط کار شما است. درهای یو پی وی سی برای محیط کار نوعی سرمایه گذاری است.
1400/10/15

شاید اهمیت عایق سازی ساختمان های اداری و دفاتر کار، از ساختمان های مسکونی بالاتر باشد، چون یکی از مهم ترین امور هر کسب و کاری، پایین آوردن هزینه ها و افزایش سود است، البته با انجام دادن فعالیت هایی که تاثیر مقطعی نداشته باشند و به‌صورت بلند مدت بهره وری را افزایش دهند. پنجره هافمن یکی از این روش های بهبود بهره وری است. همچنین با در و پنجره upvc ساخت شرکت هافمن می توانید محل کار خود را عایق تر و مدرن تر کنید.
مصالح ساختمان دفتر کار شما اگر به خوبی عایق نباشند ممکن است در زمستان‌ها باعث سرد شدن محیط و در تابستان‌ها موجب تعریق بدن شما شوند. علاوه بر آن، اگر قصد دارید که از ابتدا محیط کاری بنا کنید، انتخاب درب مناسب برای بخش‌های مختلف دفتر کار را در دستور کار خود قرار دهید. به‌طور کلی ارزش قائل شدن برای وضعیت هوا، موقعیت، جنس درها و طراحی درها اهمیت بالایی دارد. شناخت مزایای درهای یو پی وی سی دو جداره برای فضای اداری که دارای پروفیل در و پنجره با کیفیت هستند، می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری نهایی انتخاب متریال مناسب کمک کند. با این مطلب همراه باشید.
برای هر شرایط آب و هوایی‌ای، در و پنجره های یو پی وی سی به ویژه از نوع کشویی آن‌ها انتخاب مطمئنی است. بهترین نکته در خصوص این نوع مصالح کارآمد بودن آن‌ها در مصرف انرژی است یا به اصطلاح انگلیسی Energy efficient هستند. همچنین نوع باکیفیت این در و پنجره ها به‌خوبی درزگیری می‌شوند و البته با به کار گرفتن متخصصان کاردان قابلیت ویژه سازی برای محیط ها بنا به ضرورت و کارکردهای مختلف را دارند. این بدان معناست که درب دو جداره یو پی وی سی برای هر سلیقه‌ی طراحی و ابعاد ساختمانی مطلوب و بی نقص می‌تواند باشد. این‌جا چند مورد قابل توجه از فواید تعویض درهای معمولی به درب یو پی وی سی را می‌خوانید.

بهره‌وری درب دو جداره در محیط کار

درب دو جداره یو پی وی سی را به پایداری و مصرف بهینه انرژی می‌شناسیم. برای مثال یکی از بهترین مزیت‌های در و پنجره های یو پی وی سی این است که نگهداری‌شان آسان است و آب بندی کامل در برابر گرد و غبار و شرایط اقلیمی مختلف دارند. اساسا از راهکارهای مقابله با گرد و خاک همین درب‌ها و پنجره‌هاست. بهره وری و کارایی از اصولی است که کسب و کارها بیشتر از سایر گروه‌های اجتماعی به آن توجه می‌کنند و در نتیجه داشتن در و پنجره یو پی وی سی به کاهش هزینه‌های کسب و کارتان کمک می‌کند. البته طبیعت کاهنده انرژی درب های یو پی وی سی برای هر محل سکونتی مناسب است و نه فقط دفتر کار. در طول ماه‌های تابستان، این درها برای حفظ دمای خنک اتاق کاملا مناسبند و در طول ماه‌های زمستان برای حفظ دمای گرم اتاق. بنابراین کمک می‌کند هزینه درج‌شده در قبض‌های انرژی شما کمتر شود.

مقاوم در برابر آب و هوای مختلف و با قابلیت ویژه سازی کردن

تعویض درب اداره به درب های یو پی وی سی مثل نوع کشویی آن و همچنین پنجره یو پی وی سی تصمیمی عالی است چون این نوع مصالح در اوضاع و احوال مختلف اقلیمی تحمل بالایی دارند. همزمان که عایق صدا و مانع عبور گرد و غبار هستند، قابلیت عایق بودن جنبه‌ی زیبایی شناسی را به خطر نمی‌اندازند. از این رو، گزینه‌ی ایده‌آل برای دفاتر کار، سازمان‌ها و شرکت‌هایند. ما در هافمن پروفیل uPVC با تنوع بالا تولید می‌کنیم؛ به این معنا است که می‌توانید آن را در هر سایز مورد نیاز، شکل و رنگی تهیه کنید، به‌صورتی که با الزامات ورودی هر محل کاری سازگار باشد. درب های یو پی وی سی نیاز کمی به تعمیر و نگهداری دارند که این ویژگی طول عمری بالا به محصول می‌دهد. هیچ الزامی به نقاشی، آب بندی و تعمیر مداوم درب های یو پی وی سی ندارید. با دوره طولانی ضمانت کیفیت و ماندگاری، درهای یو پی وی سی همه مشخصات مورد نیاز شما را دارند و مقرون به صرفه هستند.
 
مزایای درب یو پی وی سی برای محیط کار
 

اتاق عایق صدا برای محیط کار ضروری است

در و پنجره های یک محیط سکونت مثل محل کار، برجسته‌ترین نقاط انتقال صوت از بیرون به داخل است. سر و صدا و اصوات اضافی از عوامل بر هم زننده‌ی تمرکز شما و پرسنل مجموعه شما هستند. بر خلاف در و پنجره های مرسوم، پروفیل های مدرن uPVC برای حبس صدای ناخواسته‌ی خارج از دفتر کارتان بی‌نقص اند. برای مطمئن‌تر شدن، به این در و پنجره های دو جداره قابلیت های آب بندی دوبل، سیستم قفل چند نقطه، جوش فیوژن، آب بندی سیلیکون، و شیشه چند لایه می‌توان اضافه کرد.

امنیت بهبود یافته

در و پنجره های یو پی وی سی علاوه بر نکات یاد شده، یک لایه امنیت بیشتری دارند، چون یکی از بخش‌های این مصالح فولاد گالوانیزه است. این نوع فولاد به‌سختی می‌شکند، در نتیجه کمک می‌کند از دارایی کسب و کار خود در اداره و سازمان‌تان در برابر دزدان و سارقان محافظت کنید. همچنین می‌توانید از شیشه سکوریت برای در یو پی وی سی استفاده کنید که ایمنی آن هنگام شکستن بالا برود و کسی صدمه نبیند. همچنین می‌توانید ساز و کارهای قفل چندگانه به در و پنجره مورد سفارش خود اضافه کنید تا احتمال باز کردن آن‌ها به کم‌ترین حالت برسد.

طیف گسترده ای از طرح ها

از آن‌جایی که در و پنجره های یو پی وی سی در طیف گسترده ای از طرح ها و دیزاین ها در بازار موجود هستند، می‌توانید آن‌ها را در هر طراحی داخلی‌ای منطبق کنید. این محصولات همچنین در ابعاد و اندازه‌ها و شکل‌های مختلف در دسترس هستند که با الزامات معماری دفتر کار شما جور در می‌آیند. گذشته از این، قدرت بی عیب و نقص و دوام درب های uPVC شما را مطمئن می‌کنند. سفارش محصول مورد نظر خود را به برند معتبر هافمن می‌توانید بسپارید تا بابت کیفیت آن دغدغه‌ای نداشته باشید.

هزینه درب یو پی وی سی برای شرکت ها چقدر است

در ابتدای کار، کاردان های هافمن سرویس محیط کار شما را اندازه گیری می کنند. این نوع اندازه گیری با دقت بالایی صورت می گیرد چون صحبت از عایق سازی و ایجاد یک سامانه نفوذناپذیر در میان است. بعد طرح پیشنهادی به شما ارائه می شود و شما شیشه لازم برای پنجره خود را انتخاب می کنید. البته خوب است فضاهای کاری مختلف را از هم تفکیک کنیم. برای مثال در کارگاه ها و کارخانه ها سر و صدای بیشتری وجود دارد، پس در و پنجره سه جداره حتی می تواند به کار گرفته شود. پس بنا به تعداد شیشه ها، متراژ، نوع شیشه، یراق آلات، لاستیک درزگیر و تعداد و متراژ پروفیل های یو پی وی سی، قیمت نهایی تعیین می شود. با شماره هافمن یعنی ۱۶۴۴ تماس بگیرید و استعلام قیمت کنید.

 

1400/10/15
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC