غبار بی غبار ( جلوگیری از ورود گرد و غبار ) | هافمن

غبار بی غبار ( جلوگیری از ورود گرد و غبار ) | هافمن

با آلوده شدن هوا در سال‌های اخیر دیگر مقابله با گرد و غبار کار ساده‌ایی نیست. گرد و خاک در هوا معلق هستند و هر سطحی را به زمین بازی خود تبدیل می‌کنند، ناگفته نماند که 60 درصد از بیماری‌های تنفسی از آلودگی هوا ایجاد می‌شوند.
بیشترین میزان خاک و آلودگی از طریق پنجره‌ها وارد خانه شما می‌شود، شما می‌توانید روزانه خانه را گردگیری کنید اما بهترین روش این است که در وهله اول از ورود غبار به خانه جلوگیری کنید، چرا پس از نشستن خاک و آلودگی ساعت ها وقت خود را صرف تمیز کردن آن کنید در حالی که اکنون می توانید خانه خود را با فیلتر گرد و غبار پنجره عایق کنید و سپس از مزایای آن بهره مند شوید. برای یادگیری روش‌های مقابله با ورود گرد و خاک از پنجره ها، ما را در این مطلب همراهی کنید.
 
سازنده‌ای؟ پروفیل‌ها رو ببین!
مشاهده همه پروفیل‌ها
 
پنجره‌ی مدرن می‌خوای؟ نصب کن!
نصب پنجره مدرن
غبار بی غبار
سوالی دارید؟ عدد 8 رو به 300001644 پیامک کنید ارسال سریع پیامک خیلی زود باهاتون تماس می‌گیریم

بخش پرسش و پاسخ

01 آیا می توانید درزگیر لاستیکی پنجره های UPVC را در خانه تعویض کنید؟

تعویض درزگیرها کار بسیار ساده ای است و به هیچ ابزار خاصی نیاز ندارد.
1. از انبر سوزنی برای جدا کردن مهر و موم قدیمی از پنجره استفاده کنید.
2. یک لایه نازک از چسب را به نقاط تماس اطراف پنجره بزنید.
3. درزگیر جدید را روی نقاط چسب زده بچسبانید.
4. وقتی به نقطه شروع رسیدید از تیغ برای بریدن مهر و موم استفاده کنید.

02 آیا پنجره های upvc در مقابل گرد و خاک مقاوم است؟

uPVC مخفف پلی وینیل کلراید است، upvc یک ماده سفت و سخت است که جنس بسیار بادوام و مستحکم دارد و به همین منظور در مقابل گرد و خاک و آلودگی مقاوم است.

03 روش ساخت پروفیل در و پنجره هافمن

ابتدا بهترین متریال انتخاب می‌شود. ورق‌های متریال در اندازه‌ها و انواع گوناگونی ساخته می‌شوند. سپس ورق‌های متریال وارد کارگاه ساخت پروفیل می‌شود. پروفیل‌ها را برش می‌دهند و سپس ورق به نوار تبدیل می‌شود. در مرحله آخر به نوارها شکل‌های خاصی متناسب با کاربردشان داده می‌شود.

04 روش‌های جلوگیری از ورود گرد و غبار از طریق پنجره چیست؟

1. پنجره خود را بسته نگه دارید.
2. پنجره خود را مرتب تمیز کنید.
3. گرد و خاک پشت پنجره خود را پاک کنید.
4. پنجره دوجداره upvc نصب کنید.
5. پرده ها را ببندید و تمیز نگه دارید.
6. پرده ها را گردگیری کنید.

روش های جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه

همیشه پنجره خود را بسته نگه دارید.

بهترین محافظت، پیشگیری است. بهترین راه برای جلوگیری از ورود گرد و خاک در وهله اول بسته نگه داشتن پنجره ها است. اگر هر یک از پنجره ها رو به خیابان شلوغ باشد، آلودگی بیشتر مشکل ساز خواهد شد. به دلیل ترافیک ماشین ها،خاک‌های محیط به هوا منتقل می شود و به راحتی می تواند راهی برای ورود به خانه شما پیدا کند.

پنجره ها را دائما تمیز کنید.

مهم نیست در کجا زندگی می کنید، منطقه ای پر ترافیک یا خلوت، غبار همچنان روی پنجره های شما خواهد نشست. آلودگی و خاک می توانند در یک روز یک لایه خاک به ضخامت 1 میلیمتر جمع کنند! اگرچه نباید نگرانی و وسواس بیش از حد داشته باشید اما باید تمیز کردن منظم پنجره ها را به عادت تبدیل کنید.

گرد و غبار اطراف پنجره را پاک کنید.

تمیز نگه داشتن شیشه پنجره ها امری ضروری است، اما نباید از کنار پنجره ها نیز غافل شد. پس از تمیز کردن پانل های شیشه ای، مقداری از آن آلودگی‌ها روی لبه های پنجره می ریزد. هر بار که پرده ها را جابجا می کنید، گرد و خاک بلند می شود و در تمام اتاق پخش می شود پس ضروری است برای جلوگیری از آلودگی هوا، کناره ها و اطراف پنجره را تمیز کنید.

پنجره دوجداره upvc نصب کنید.

بهترین و بی‌دردسر ترین راه، نصب پنجره های دوجداره است. صفحه پنجره های دوجداره نوعی محافظ است. اگر پنجره ای رو به یک خیابان شلوغ باشد، پنجره های دوجداره میزان آلودگی گرد و غبار و آلودگی صوتی را تا 98 درصد کاهش می‌دهد.

با نصب پنجره های دوجداره می توانید پنجره را به روش های مختلف نظیر «کشویی» باز نگه دارید بدون اینکه نگران باشید که اتاق به یک غار غبارآلود باستانی تبدیل شود زیرا در این مدل میزان خیلی کمی از پنجره باز می‌شود.

از درزگیرها استفاده کنید.

همیشه ایده هوشمندانه ای است که خانه خود را به صورت دوره ای بررسی کنید، به ویژه بین فصول، زمانی که تغییرات دما رخ می دهد برای هر شکاف و منافذ داخلی یا خارجی مانند دریچه کولر و شکاف های بین پنجره ها از درزگیر استفاده کنید.

انتخاب نوع مناسب درزگیر پنجره به منظور دستیابی به بهترین عملکرد در طولانی مدت از ورود آلودگی هوا، جلوگیری از رشد کپک و کثیفی و همینطور دفع صداهای مزاحم بسیار موثر است.

چه نوع در و پنجره‌ای از ورود گرد و غبار و آلودگی جلوگیری می‌کند؟

همانطور که هر کسی می‌داند، نبرد با گرد و غبار خانگی یک جنگ بی پایان است!

گردو غبار از درزهای باز وارد خانه شما شده و روی مبلمان و کف خانه جمع می شوند. گرد و خاک نه تنها خانه شما را کثیف نشان می دهد، بلکه برای سلامتی نیز مضر است. کنه های خاک‌ آلرژی‌زا هستند و می توانند باعث عفونت های تنفسی مانند آسم شوند. این ذرات به صورت توپک‌های گرد جمع می شوند و در گوشه های فراموش شده نظیر زیر تخت، پشت کامپیوتر و زیر مبل کمین می‌کنند.

در و پنجره ‌ upvc ده‌ها کاربرد و کارایی مناسب دارد که یکی از ویژگی‌های آن می‌توان به جلوگیری از ورود گرد و خاک و آلودگی اشاره کرد. این پنجره ها از پروفیل یو پی وی سی ساخته شده اند و در مقابل آلودگی‌های خاکی بسیار مقاوم عمل می‌کنند.

در و پنجره upvc چطور مانع ورود گرد و غبار می‌شوند؟

پیشرفت پنجره ها می‌تواند در دستیابی به سلامتی بهتر کمک بسیاری کند، پنجره های UPVC آخرین نسل از پنجره ها هستند که در سطح جهانی مورد تحسین و پذیرش قرار گرفته اند. این پنجره‌ها راه حل های نوآورانه ای را برای مشکلات روزمره ای که صاحبان خانه با آن مواجه هستند ارائه می دهند، پنجره های upvc بسیار بادوام و از نظر زیبایی‌شناسی جذاب هستند. قاب پنجره UPVC از فولاد مستحکم برای مقاومت در برابر فشار باد زیاد ساخته شده است. این پنجره در برابر بادهای شدید و طوفان‌های گرد و خاک مقاومت بسیار بالایی دارد.

پنجره‌های UPVC با کمک درزگیرها، گرد و غبار و آلودگی را از خود دور نگه می‌دارند و کیفیت هوای داخل خانه را تا حد زیادی افزایش می‌دهند و با کاهش احتمال ابتلا به آلرژی‌ها و بیماری‌ها به بهبود کیفیت زندگی شما کمک می‌کند، پنجره دوجداره همچنین می تواند با جلوگیری از ورود باکتری ها و سایر عوامل بیماری‌زا در دراز مدت از خانواده شما در برابر بیماری‌های تنفسی محافظت کند و محیطی سالم و عاری از میکروب و آلودگی هوا را تضمین کند.

مشاهده محصولات هافمن
مشاهده محصولات
برای خانه‌ای رویایی‌تر، مشاوره رایگان از هافمن بگیرید.
مشاوره رایگان