روش چسباندن توری پنجره دوجداره

روش چسباندن توری پنجره دوجداره

خلاصه:
امروزه در اکثر خانه‌ها از توری استفاده می‌شود به همین منظور مهم است که قبل از خرید اطلاعات کافی از انواع و قیمت توری‌ها داشته باشید. در این مقاله با انواع توری‌های چسبی، مگنتی و پلیسه‌ایی آشنا شدیم و روش‌های تمیز کردن توری را آموختیم.
1401/08/16

اگر شما هم از هوای تازه درون خانه لذت می‌برید اما از دردسرهای باز کردن پنجره در فصول مختلف نگران هستید، چراکه حشره های مختلفی وجود دارند که به دنبال روزنه ای می گردند تا وارد خانه شما شده و در آنجا ماندگار شوند. در این مقاله روش های راحت و کم هزینه چسباندن توری به پنجره دوجداره و ویژگی های توری پنجره چسبی را بررسی می‌کنیم. 
تنها با اندازه گیری دقیق پنجره، خرید توری پنجره دوجداره مناسب و با کیفیت و استفاده از تجهیزات مورد نیاز در کنار رعایت‌ کردن نکات فنی این کار به راحتی امکان پذیر است.
 

بهترین چسب برای چسباندن توری پنجره

چسب های بسیاری در بازار موجود است که شما می توانید بسته به نیاز خود آن ها را تهیه کنید. بهترین چسب برای چسباندن توری، چسب سیلیکونی است که مخصوصاً برای این کار طراحی شده است. این چسب مقاوم در برابر رطوبت و حرارت بوده و قابل استفاده برای تمامی انواع توری پنجره است. همچنین، چسب پلی یورتان نیز می تواند برای چسباندن توری استفاده شود، اما به دلیل اینکه در برابر آفتاب و حرارت ضعیف عمل می کند، چسب سیلیکونی بهترین گزینه است. در ادامه بهترین چسب برای چسباندن توری پنجره را نام میبریم. 
 

چسب دو طرفه 

این مدل چسب محبوب ترین و راحت ترین چسب برای نصب توری است، در این مدل چسب یه طرف چسب را دور تا دور پنجره  چسبانده و بعد توری را روی طرف دیگر نصب می کنیم.

چسب چوب

چسب چوب از قدیمی ترین چسب های نصب توری به شمار می آید، استفاده از چسب چوب راحت است اما بعد از خشک شدن رد سفیدی در اطراف پنجره می ماند.

چسب آهن

چسب آهن یکی از مقاوم ترین چسب های بازار به شمار می رود، از ویژگی های این چسب به زردی رنگ چسب بعد از نصب توری میتوان اشاره کرد. 

انواع توری مناسب برای چسباندن پنجره دوجداره

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی انواع و اقسام توری پنجره چسبی نیز افزایش می‌یابد، شما با مطالعه همه چیز درباره توری ضد حشره ، با ویژگی های مختلف توری آشنا می شوید و بعد  توری مورد نظر خود را انتخاب کرده و با روش‌های متنوع که در ادامه مطلب ذکر می‌کنیم می‌توانید توری‌ها را بچسبانید. 

کم هزینه ترین توری پنجره: توری پنجره چسبی

توری پنجره چسبی از ساد ‎‌ترین نوع توری ها به شمار می‌آید و نوار چسبی که در این نوع توری ها به کار برده شده است همان درزگیرهای بین چهارچوب در است. برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره و قیمت توری می‌توانید به آدرس hafmanprofile.com وارد شوید.
روش چسباندن این توری ها بسیار ساده است و چندین دقیقه بیشتر طول نمی کشد، ابتدا نوار چسب پنجره را با طول مورد نظر خریداری کنید، قبل از چسباندن حتما درزها و بین پنجره را تمیز کنید، بعد از اطمینان از تمیزی چهارچوب پنجره نوار کاغذی چسب را باز کرده و دور قاب پنجره بچسبانید، سپس تور را که به اندازه کافی برش داده اید دور آن بچسبانید.
از معایب توری پنجره چسبی می‌توان به این مورد اشاره کرد که چسب این مدل توری به مرور زمان پوسیده و فرسوده می‌شود و ممکن است چسبندگی خودش را از دست بدهد.

‌کاربردی ترین توری پنجره: توری آکاردئونی یا پلیسه ای

توری آکاردئونی یا پلیسه ای طوری طراحی شده اند که زیبایی و راحتی را به خوبی ترکیب کنند. این مجموعه از توری‌ ها کار مونتاژ و چسب کاری را راحت تر می‌کنند، همچنین روی هم قرار می‌گیرند و شکل آکاردئون هستند، امروزه توری های پارچه ای و قدیمی جای خود را به توری‌ های آکاردئونی داده اند.
در طول تابستان، وقتی درهای تراس و بالکن ما اغلب باز می‌مانند، حشرات وارد منزل شده و باعث سلب آرامش می‌شود. با نصب توری از این مشکل جلوگیری می‌شود.
از ویژگی‌ های توری پلیسه‌ای می‌توان به عملکرد ساده و طول عمر بالا، استقامت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و شستشو آسان و راحت اشاره کرد.

خاص‌ ترین توری پنجره: توری مگنتی یا آهنربایی

از این توری‌ها معمولا در چهارچوب درهای تراس یا خانه استفاده می‌شود. برای سهولت در رفت و آمد، بدون استفاده از دست برای باز کردن، می‌توانید از میانه آن رد شوید. از جمله معایب این توری‌ها می‌توان به عمر کوتاه آن‌ها اشاره کرد.  این نوع توری پنجره از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته شده و در برابر آب و هوای سخت و تغییرات دما مقاوم است. 


 

جدیدترین توری پنجره: توری رولینگ

توری رولینگ همان‌طور که از نامش مشخص است توری متحرک است که با کمک یک طناب و به روش کرکره‌ایی بالا و پایین می‌شود. جنس این مدل توری پارچه ای است و با مدل های دیگر متفاوت است.
 

 

معرو‌فترین توری پنجره: توری ریلی

در ساختمان‌هایی با در و پنجره‌های ریلی از توری ریلی نیز استفاده می‌شود، این مدل توری ها از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته شده است. کاربرد آن بسیار ساده است و از هر دو طرف به صورت ریلی جا‌ به جا می‌شود.

توری مخصوص پنجره دوجداره یو پی وی سی

تمامی توری های نام برده شده در این مطلب، قابلیت نصب بر روی پنجره دوجداره یو پی وی سی نیز دارند. توری مخصوص پنجره  یو پی وی سی، با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و مقاوم در برابر شرایط جوی و تغییرات دمایی است. همچنین، این توری قابل شستشو و تمیزکاری است و نیاز به نگهداری و تعویض ندارد. با استفاده از توری مخصوص پنجره دوجداره یو پی وی سی، می‌توانید از طبیعت لذت ببرید و در عین حال خانه خود را از حشرات و گرد و غبار پاک نگه دارید.
 

3 روش تمیز کردن توری پنجره

تمیز کردن پنجره ها همیشه به تمیز و مرتب دیده شدن فضا کمک می‌کند و باعث افزایش طول عمر توری‌ها خواهد شد.
در صورتی که بخار شوی دارید آسان ترین روش شستن توری ها، استفاده از بخارشوی است. بخار شوی گرد و غبار توری را پاک و تمیز می‌کند.
 در صورت نداشتن بخارشوی می‌توان به کمک یک جارو یا جارو برقی گرد و غبار توری را گرفت و سپس با دستمال خیس تمیز کرد.
در صورتی که توری‌های مگنتی دارید، می‌توانید آن‌ها را از جای اصلی جدا کرده و کاملا شستشو دهید و سپس جای‌گذاری کنید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت توری

در ادامه عوامل تاثیرگذار بر قیمت توری را نام می بریم.
1- جنس و کیفیت مواد استفاده شده در ساخت توری پنجره
2- اندازه و ابعاد توری پنجره
3- نوع و سایز مشبک توری پنجره
4- طرح و رنگ بندی توری پنجره
5- محل تولید و مصرف توری پنجره
6- میزان رقابت در بازار توری پنجره
7- شرایط بازار و اقتصادی کشور.
 

سخن آخر

امروزه در اکثر خانه‌ها از توری استفاده می‌شود به همین منظور مهم است که قبل از خرید اطلاعات کافی از انواع و قیمت توری‌ها داشته باشید. در این مقاله با انواع توری پنجره چسبی، مگنتی و پلیسه‌ایی و با بهترین چسب برای چسباندن توری پنجره آشنا شدیم و روش‌های تمیز کردن توری را آموختیم. در صورتی که قصد خرید پنجره‌های دوجداره دارید و به دنبال بهترین پروفیل در و پنجره دوجداره هستید می‌توانید از سایت هافمن دیدن کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 
 
1401/08/16
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC