دریافت گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

دریافت گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

همانطور که می‌دانید در صنعت ساخت و ساز، استفاده از تجهیزات و مواد باکیفیت نه تنها عمر ساختمان را طولانی‌تر می‌کند، بلکه در جلوگیری از هزینه‌های تعمیر و حفظ انرژی ساختمان نیز تاثیر زیادی دارد. هافمن با دریافت این گواهینامه فنی نشان داده است می‌تواند در صنعت ساختمان‌سازی کشور نقش موثری را ایفا کند و در آینده نیز شاهد حضور بیشتر محصولات این برند در بازار ساخت و ساز خواهیم بود.
1402/09/07

متن خبر

دریافت گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای پروفیل وایزروین
گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی که توسط بخش مدیریت خدمات مهندسی و آزمایشگاهی مرکز ‌تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی صادر می‌شود، به دنبال ایجاد همکاری‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی بین مراکز و صاحبان صنایع مرتبط است. در این راستا تولیدکنندگان مصالح و مواد ساختمانی، سیستم‌ها و کالاهای تاسیسات مکانیکی و ساختمانی و فرآورده‌های این صنعت با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند. این گواهینامه فنی توانسته است کیفیت ساخت و ساز در کشور را بهبود و خدمات تحقیقاتی، مشاوره‌ای و آزمایشگاهی را به منظور توسعه صنعت ساختمان‌سازی ارائه دهد.

 

مزیت‌های دریافت گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

تنها با همکاری و ارتباط بین مراکز و صاحبان صنایع نمی‌توان این گواهینامه فنی را دریافت کرد و در واقع این مراکز باید عملکردی مطابق با آخرین استانداردهای تولید مواد، مصالح، فرآورده‌ها و سیستم‌های و معیارهای تعریف شده در مقررات ملی ساختمان داشته باشند. به طوری که هر صنعت تولید مصالح و تجهیزات ساختمانی که بتواند محصولاتی باکیفیت را تولید کند، موفق به دریافت این گواهینامه فنی خواهد شد.
در حال حاضر تنها برخی از برندهای برتر کشور توانسته‌اند گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را دریافت کنند. در این بین باید به برند معتبری همچون گروه صنعتی هافمن اشاره کنیم که توانسته است این گواهینامه را دریافت کند.

دریافت گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

گروه صنعتی هافمن در سال 1390 گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را برای پروفیل های هافمن با کلاس A دریافت کند و در ادامه فعالیت خود در سال 1402 موفق به اخذ این گواهینامه برای پروفیل وایزروین ( Wisserwin) شد.
دریافت این گواهینامه یکی دیگر از موفقیت‌های بزرگ گروه صنعتی هافمن در یک دهه اخیر بوده است. از سوی دیگر وجود این گواهینامه به مصرف‌کنندگان و مشتریان قدیمی  اطمینان خاطر می‌دهد که تمامی محصولات آن با کیفیت بالایی تولید و عرضه می‌شوند.
از جمله دلایلی که باعث شده است تا مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گواهینامه فنی را با استاندارد مذکور برای پروفیل‌های تولیدی صادر کند عبارت است از:
  • داشتن مقاومت بالای پروفیل‌ها در برابر سقوط وزنه در دمای پایین
  • مطابقت ابعادی این پروفیل‌ها با استانداردهای ISIRI12291
  • مقاومت بالای رنگ پروفیل‌ها
  • موفقیت در تست VICAT
  • داشتن استحکام بالای جوش گوشه
  • برگشت حرارتی و جلوگیری از عبور انرژی ساختمان
خبر دریافت گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی توسط گروه صنعتی هافمن اکنون توسط بسیاری از فعالین صنعت ساخت و ساز دست به دست می‌شود.
همانطور که می‌دانید در صنعت ساخت و ساز، استفاده از تجهیزات و مواد باکیفیت نه تنها عمر ساختمان را طولانی‌تر می‌کند، بلکه در جلوگیری از هزینه‌های تعمیر و حفظ انرژی ساختمان نیز تاثیر زیادی دارد. گروه صنعتی هافمن با دریافت این گواهینامه فنی نشان داده است می‌تواند در صنعت ساختمان‌سازی کشور نقش موثری را ایفا کند و در آینده نیز شاهد حضور بیشتر محصولات این برند در بازار ساخت و ساز خواهیم بود.

1402/09/07
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید