دریافت لوح و تندیس جشنواره تولید ملی، افتخار ملی

دریافت لوح و تندیس جشنواره تولید ملی، افتخار ملی

دریافت لوح و تندیس جشنواره "تولید ملی، افتخار ملی" به‌عنوان تولیدکننده برتر توسط گروه صنعتی هافمن برای سومین بار بیست و یکمین جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» ۳۰ ام بهمن ماه در سالن همایش اتاق بازرگانی ایران برگزار گردید و از ۶۳ تولیدکننده برتر تجلیل شد.
1402/12/02

متن خبر

دریافت لوح و تندیس جشنواره "تولید ملی، افتخار ملی" به‌عنوان تولیدکننده برتر توسط گروه صنعتی هافمن برای سومین بار
بیست و یکمین جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» ۳۰ ام بهمن ماه در سالن همایش اتاق بازرگانی ایران برگزار گردید و از ۶۳ تولیدکننده برتر تجلیل شد.
این جشنواره با حضور رییس اتاق ایران، معاونین وزیر صمت، رییس کمیسیون صمت مجلس و برخی مسئولان دولتی و بخش خصوصی با هدف بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای مناسب در جهت تقویت تولید داخلی و رفع موانع تولید برگزار شد.
به‌گزارش روابط عمومی گروه صنعتی هافمن، در این جشنواره، هافمن برای سومین بار به‌ عنوان شرکت برتر معرفی شد و از آن تجلیل به‌عمل آمد. آقای مهندس صراف زاده، به  نیابت از دکتر حمیدیه مدیر عامل هافمن، لوح و تندیس این جشنواره را دریافت نمود.
خالقی قائم‌ مقام دبیرکل خانه صمت مهم‌ترین هدف این جشنواره سالانه را، ایجاد تعامل دو سویه میان بخش خصوصی و دولتی در کشور عنوان کرد.
وی افزود: تولیدکنندگان حاضر در این مراسم که نماینده بخش خصوصی کشور هستند در حضور دولتمردان و تصمیم‌گیران صنعتی مشکلات و چالش‌های حوزه تولید را مطرح می‌کنند.
دبیرکل خانه صنعت و معدن، رقابتی‌نبودن بازار در برخی از بخش ها، نداشتن ارتباط مستمر با بازار‌های بین‌المللی و نبود تأمین نقدینگی را از مهم‌ترین چالش‌های صنعت کشور عنوان کرد.







1402/12/02
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید