جلسه هم اندیشی هافمن در استان خراسان

جلسه هم اندیشی هافمن در استان خراسان

در راستای همین طرح در 11 آبان ماه، جلسه هم اندیشی مدیران ارشد سازمان با خانواده هافمن مازندران در هتل میزبان بابلسر برگزار شد. همچنین در 19 آبان در هتل پردیسان مشهد، جلسه هم اندیشی مدیران هافمن با اعضای خانواده هافمن در استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی برگزار شد.
1401/09/15

متن خبر

هافمن همواره در طول سالیان گذشته در حال رشد بوده و هرگز در مسیر بهبود مستمر متوقف نشده است.
به گزارش روابط عمومی هافمن، در راستای تکریم مشتریان سراسر کشور، در قالب طرح تکریم اعضای خانواده بزرگ هافمن در سراسر کشور از سال گذشته در قالب تیمی از مدیران ارشد خود اقدام به حضور در استا نهای مختلف و برگزاری بازدیدها و جلسات هم اندیشی با فعالان و مشتریان این شرکت می کند. این طرح که تا قبل از آبان 1401 در چند استان اجرا شده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته بود، در آبان ماه جاری به مازندران و خراسان بزرگ رسید. در راستای همین طرح در 11 آبان ماه، جلسه هم اندیشی مدیران ارشد سازمان با خانواده هافمن مازندران در هتل میزبان بابلسر برگزار شد. همچنین در 19 آبان در هتل پردیسان مشهد، جلسه هم اندیشی مدیران هافمن با اعضای خانواده هافمن در استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی برگزار شد. درابتدای این جلسات دستاوردهای کیفی و موفقیت های کسب شده فنی در طی ماه های اخیر توسط آقای مهندس محمد الماسی، معاونت تولید و برنامه ریزی هافمن، به سمع و نظر حاضران رسید که برجسته ترین این موارد تمدید گواهینامه فنی کلاس A  مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، کسب اولین و تنها گواهینامه صنعت یوپی وی سی کشور در حوزه دانش بنیان، گواهینامه مدیریت یکپارچه و غیره است. همچنین در ادامه برنامه آقای مهندس جوادی، مدیر امور مشتریان هافمن، در خصوص دستاوردهای واحدهای تحقیق و توسعه و فنی سازمان توضیحاتی داد و از پروفیل های جدید هافمن، به شرح زیر رونمایی کرد:  «پروفیل ویژه مناطق گرمسیری» با فرمولاسیون تخصصی برای این مناطق. «پروفیل فریم بازسازی یونیورسال، پروفیل کوبل ویژه پروژه های تعویض پنجره، پروفیل سه ریل کشویی» دارای ریل و لنگه توری از جنس یوپی وی سی . «پروفیل تلفیقی جدید» فریم سری 70 و بازشوی 60
وی همچنین اطلاعات کاملی در خصوص ویژگی های منحصربه فرد این مقاطع جدید ارائه کرد. در واقع معرفی این مقاطع مهر تاییدی بر داشتن کام لترین سبد محصولات صنعت یوپی وی سی کشور از سوی هافمن بود.  در ادامه برنامه، آقای دکتر حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن ضمن تقدیر از حضور و زحمات حاضران در مناطق محل فعالیت و بیان ویژگی های عمومی هافمن، دو ویژگی مهم که باعث تمایز این مجموعه شده را عنوان کرد؛ نخست  اینکه هافمن همواره طی سالیان اخیر، رشد پیوسته خود را حفظ کرده و در مسیر توسعه در ارکان مختلف، کیفیت، تنوع کالا، سهم بازار، ارزش برند و خدمات و پررنگ تر شدن حضور خود در اقصی نقاط کشور را هرگز متوقف نکرده و نخواهد کرد. نکته دوم در سخنان ایشان این بود که اگر عادلانه به قضاوت بنشینیم، با بررسی مجموعه مزایا و عوامل تاثیرگذار در انتخاب مشتریان، هافمن در کسب رضایتمندی و بهره مندسازی مشتریان قطعا رتبه نخست را دارد. همچنین در این جلسات واحد فروش شرکت با حضور آقای آرمان وهاب زاده، مدیر فروش و بازاریابی هافمن و آقای عرفان لؤلؤ، رییس اداره فروش هافمن، وضعیت عملکرد مشتریان استان های حاضر، در حوزه فروش در سا لهای اخیر بررسی و مقایسه شد.  در انتهای جلسات و قبل از ضیافت هافمن، مجموعه های تولیدی و کارگاه هایی که طی سالیان گذشته با دارا بودن گواهینامه فنی از هافمن در زمینه رعایت استانداردها و حقوق مصرف کنندگان، در ارائه محصولات و خدمات باکیفیت به مشتریان موفق عمل کردند، با اهدای لوح تقدیر توسط دکتر حمیدیه مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند. 











































































 



 
1401/09/15
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید