با مهم‌ترین مزایای هافمن آشنا شوید

با مهم‌ترین مزایای هافمن آشنا شوید

خلاصه:
هافمن نخستین سازنده پروفیل لاستیک دار و پروفیل سری ۷۰ ایرانی است که با تجهیزات و ماشین آلات مدرن خود، آرامش و امنیت خانه‌های کشورمان را هدف خود قرار داده است.
1400/11/18

هافمن برندی ایرانی است که پروفیل در و پنجره یو پی وی سی تولید می‌کند. این برند با شعار هویتی «پیشنهاد اهل فن» فعالیت می‌کند، چون از سال‌های گذشته تا کنون، متخصصان و کارشناسان فروش و نصب مصالح ساختمانی، این برند را به سازندگان و مصرف‌کنندگان توصیه می‌کنند. هافمن نخستین سازنده پروفیل لاستیک دار و پروفیل سری ۷۰ ایرانی است که با تجهیزات و ماشین آلات مدرن خود، آرامش و امنیت خانه‌های کشورمان را هدف خود قرار داده است. محصول هافمن انواع پروفیل uPVC با فناوری روز دنیا و رعایت استانداردهای این کار است. این برند از سال ۱۳۸۶ کار خود را در خط تولیدی با مساحت ۶ هزار متر مربع در تبریز، و ۴ خط اکسترودر آغاز کرد. ظرفیت تولید هافمن در آغاز ۷ هزار و ۲۰۰ تن بود اما به‌مرور و تا سال ۱۳۹۴، این ظرفیت به سالی ۱۷ هزار تن ارتقا پیدا کرد، چون طرح توسعه شرکت اجرا شد و ۵ خط اکسترودر جدید به مجموعه اضافه شد.

شواهدی دال بر کیفیت هافمن

هافمن دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری از سازمان ملی استاندارد ایران است. به موجب این پروانه، هافمن قوانین و مقررات مربوطه برای محصول پروفیل های پلی وینیل کلرید سخت برای تولید درها و پنجره ها را رعایت می‌کند. این برند همچنین گواهی‌نامه تایید صلاحیت آزمایشگاه از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۰۰۰۲، گواهی‌نامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، تاییدیه شرکت های دانش‌بنیان، گزارش تست SKZ آلمان، گزارش بررسی TUV اتریش، و گواهی‌نامه عضویت در انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران را دارا است.

آن‌چه هافمن عرضه می‌کند

هافمن در دو بخش محصول و خدمت، فعالیت دارد. محصول هافمن پروفیل در و پنجره یو پی وی سی است و خدمت این برند، طرح تعویض پنجره قدیمی به پنجره دو جداره به‌صورت «از آغاز تا انجام» است. همچنین مشاوره رایگان به متقاضیان داشتن در و پنجره دو جداره، دیگر خدمت هافمن به هم‌میهنان گرامی است. محصول هافمن به این شکل دسته‌بندی می‌شود: پروفیل ۶۰ میلی‌متری، پروفیل ۷۰ میلی‌متری، پانل کمکی، و پروفیل کشویی. در دسته ۶۰ و ۷۰ میلی‌متری می‌توان به مدل‌های فریم پنجره، فریم پهن، لنگه پنجره، پروفیل میانی ثابت، میانی متحرک، لنگه بیرون بازشوی درب، قاب بازسازی، زهوار شیشه تک جداره، زهوار شیشه دو جداره، زهوار شیشه سه جداره، پروفیل لوله، پروفیل آداپتور، پروفیل قوطی و پروفیل اتصال اشاره کرد. در دسته کشویی نیز فریم جفت ریل، فریم تک ریل، لنگه پنجره، میانی ثابت، آداپتور لنگه کشویی، کاور فریم کشویی تک ریل، توسط هافمن تولید می‌شود. می‌توان گفت مجموعه‌ی کاملی از نیازهای فریم پنجره ها را هافمن پوشش داده است.

فرهنگ و افق «هافمن پروفیل»

هافمن خود را شرکتی مسئول در زمینه‌ی کاهش مصرف انرژی کشورمان می‌داند و از این رو، تلاش خود را معطوف به ساخت محصولی کرده است که هم ذاتا منجر به کاهش مصرف انرژی و سوخت در خانه‌ها می‌شود و هم، به دلیل دوام بالا، نیاز به تجدید پروفیل یو پی وی سی در و پنجره ها را تا سال‌ها از بین می‌برد و به این واسطه، مصرف مواد پلاستیکی برای تولید ماده یو پی وی سی را کاهش دهد. تلاش هافمن بر این است که افزون بر کسب رضایت مصرف‌کنندگان گرامی، برندی باشد که همواره از سوی متخصصان و کارشناسان حوزه ساختمان و اهل فن، به دیگران پیشنهاد می‌شود. هافمن با محوریت آرامش و امنیت خانه‌های ایران، مدرن شدن خانه های ایرانی را مد نظر دارد و سعی می‌کند با فناوری روز دنیا به‌ویژه کشور آلمان منطبق باشد. هافمن به‌عنوان یک بازیگر اصلی و موفق بازار در سال‌های گذشته شناخته شده و با ایجاد بخش هافمن سرویس توانسته خدمات پیش و پس از فروش خود را قدرتمند کند. چشم‌انداز هافمن بر اساس گفته مدیرعامل آن، آقای محمد حمیدیه، تبدیل شدن به هلدینگ بزرگی در صنایع مرتبط با خود است تا بتواند هر سال یک یا دو کارخانه را در زیرشاخه‌های صنعت ساختمان افتتاح کند.
 
مهم‌ترین مزایای هافمن
 

مزیت های هافمن نسبت به دیگر برندها

هافمن ۲۵ سال گارانتی برای تغییر رنگ و شکل محصول پروفیل به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. در تولید محصول، در هر مرحله از ساخت، کنترل کیفیت انجام می‌شود. همچنین این شرکت می‌تواند از آغاز تا پایان پروژه تعویض پنجره قدیمی شما به پنجره دو جداره را انجام دهد و این کار را با بهترین متریال‌هایی که کاملا با هم سازگار هستند، انجام می‌دهد تا پنجره یو پی وی سی و درب شما به سامانه‌ای کاملا عایق تبدیل شود و تا سال‌ها نیاز به تعمیر نداشته باشد. در ساختن پروفیل هافمن از سرب استفاده نمی‌شود تا هم استاندارد ماده استفاده شده در پروفیل رعایت شود و هم دوست دار طبیعت باشد. پروفیل هافمن در برابر گرما و حرارت تغییر رنگ نمی‌دهد و مقاوم است. همچنین برای دور پنجره از لمینت استفاده می‌شود.

در آزمایشگاه هافمن چه خبر است

تولیدات هافمن در هر مرحله، توسط واحد کنترل کیفی در آزمایشگاه بررسی می‌شود. این بررسی‌ها ابعاد مختلفی دارند. یکی از این بررسی‌ها تست کیفیت، ثابت و براق بودن رنگ پروفیل‌ها در آزمایشگاه است. همچنین آزمایش مقاومت پروفیل در برابر ضربه ناشی از سقوط وزنه انجام می‌شود. سنجش برگشت حرارتی پروفیل برای مقاومت کامل در برابر گرما و سرما از دیگر بررسی‌های آزمایشگاهی است. تست استحکام و ضربه‌های کششی، تست تغییرات ظاهری پروفیل در دمای ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد، و بررسی جوش و زاویه‌های پروفیل هم در آزمایشگاه هافمن اتفاق می‌افتند. به همین دلیل است که هافمن توانسته مطابق با استاندارد روز جهانی حرکت کند.

شناخت نیاز متقاضیان گرامی

هر گروه از متقاضیان پنجره یو پی وی سی برند هافمن دغدغه‌های خاص خودشان را دارند. برخی به دنبال قیمت مناسب هستند. برخی حمل و نقل برای‌شان اهمیت ویژه‌ای دارد. تقریبا همه به دنبال کیفیت می‌گردند. برخی به دنبال مقابله با گرد و خاک هستند و از این بابت، پنجره‌ای عایق می‌خواهند. سادگی تعویض پنجره قدیمی به پنجره جدید، سرعت تعویض و زیبایی محصول نهایی هم برای گروه‌های مختلفی اهمیت دارد. تقریبا همه متقاضیان پنجره دو جداره این نگرانی را دارند که هنگام نصب پنجره دو جداره با پروفیل یو پی وی سی، تخریب و بنایی در منزل‌شان اتفاق نیفتد. هافمن تمامی این نیازها را شناسایی کرده و موفق شده هم در محصول و هم در خدمات نصب و تعویض پنجره، دغدغه‌های یادشده را برطرف کند. تلاش هافمن این است که برندی ماندگار باشد و با سبک زندگی امروزی هماهنگ باشد و حتی پیشگام سبک زندگی مدرن باشد. قدرت، اعتبار و سابقه هافمن به همین دلایل کسب شده است و هافمن در تلاش است همواره بتواند رضایت مصرف‌کنندگان خود را حفظ کند و بهبود ببخشد. از نظر طراحی، محصول هافمن مینی‌مال دیزاین شده است تا بتواند با هر فضایی و هر سبکی از دکوراسیون داخلی منزل، منطبق شود.
1400/11/18
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC