بازدید رایگان از منزل شما برای اندازه گیری ابعاد پنجره

بازدید رایگان از منزل شما برای اندازه گیری ابعاد پنجره

خلاصه:
برند هافمن این امکان را فراهم کرده است که پیش از خرید شما، وقتی هنوز هزینه را پرداخت نکرده اید، کاردان خود را اعزام کند تا ابعاد پنجره یا پنجره های منزل شما را به‌صورت دقیق اندازه گیری کند.
1400/12/14

بسیاری از ما تا کنون تصمیم گرفته ایم پنجره ای تهیه کنیم که دارای پروفیل در و پنجره یو پی وی سی است. حتی ممکن است قیمت پنجره دو جداره را هم بررسی کرده باشیم و برند و مدل و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده باشیم. اما چیزی گوشه ذهن‌مان، ما را از خرید نهایی منصرف می کند. یکی از این موارد، نگرانی از تخریب دیوار خانه ما هنگام نصب پنجره دو جداره است. خبر خوب این است که برند هافمن، نصب یا تعویض پنجره دو جداره را بدون هیچ گونه تخریب و نیاز به بنایی در منزل شما انجام می دهد. از طرف دیگر، برند هافمن این امکان را فراهم کرده است که پیش از خرید شما، وقتی هنوز هزینه را پرداخت نکرده اید، کاردان خود را اعزام کند تا ابعاد پنجره یا پنجره های منزل شما را به‌صورت دقیق اندازه گیری کند.

مزیت بازدید رایگان از منزل شما پیش از خرید پنجره دو جداره

هدف هافمن از ارائه این خدمت رایگان، این است که شما قیمت تمام شده پنجره دو جداره با پروفیل در و پنجره uPVC را بر اساس متراژ دقیق و نیاز خانه شما، در قالب طرح پیشنهادی هافمن دریافت کنید و سپس قیمت پنجره دو جداره را پرداخت کنید. از طرف دیگر، این خدمت موجب می شود کاردان های هافمن زمانی که برای نصب پنجره در محل شما حاضر می شوند، دقیقا متناسب با اندازه ها و نیاز خانه شما، متریال لازم اعم از شیشه، پروفیل، یراق آلات و ابزار مناسب را تهیه کنند و با خود بیاورند. از دیگر مزایای بازدید رایگان از منزل شما پیش از خرید پنجره دو جداره، این است که نتیجه کار بسیار تمیزتر و عایق بندی شده تر از زمانی است که با ابعاد نسبی و غیر دقیق، مونتاژ پنجره انجام می شود.

پیش از خرید، مشاوره حضوری می گیرید

دیگر فایده این خدمت هافمن برای شما متقاضیان گرامی این است که به شکل حضوری ولی بدون مراجعه به نمایندگی یا مغازه ها، از مشاوره رایگان بهره مند می شوید. به خصوص در دورانی که همه گیری ویروس Covid-19 در جریان است، ترک کردن منزل مخاطراتی به همراه دارد و حتی الامکان خوب است از خدمات تلفنی، اینترنتی یا در منزل بهره مند شویم. کافی است ابتدا فرم درخواست مشاوره رایگان هافمن را پر کنید، سپس از مرکز تماس هافمن با شما تماس گرفته می شود و به‌صورت تلفنی به شما مشاوره رایگان ارائه می گردد. در این مرحله، شما درخواست بازدید از منزل را می دهید و مرکز تماس ما، اطلاعات و نشانی منزل یا محل کار شما را ثبت می کنند و زمان حضور را به شما اعلام می کنند. در مرحله بعد، در محل شما پس از اندازه گیری ابعاد در و پنجره هایی که می خواهید آن ها را عایق کنید، طرح پیشنهادی هافمن همراه با قیمت تمام شده و اجرت کار، به شما اعلام می شود. می توانید همان لحظه با دستگاه کارت خوان پرداخت کنید،‌ یا طرح را دریافت کنید و بیشتر فکر کنید. همچنین امکان پرداخت قیمت پنجره دو جداره در طی چند ماه هم فراهم شده است. می توانید با یک پیش پرداخت صاحب پنجره ای با کیفیت و با پروفیل در و پنجره عایق شوید.

برتری های هافمن نسبت به پنجره های مشابه چیست؟

هافمن برندی ایرانی با تکنولوژی روز دنیا است که نخستین تولید کننده پروفیل لاستیک‌دار و سری ۷۰ در ایران است. منظور از پروفیل، قاب پنجره دو جداره شماست که از جنس ماده یو پی وی سی (uPVC) است و مقاوم تر و سبک تر از آهن برای نگه‌داشتن شیشه های پنجره است. همچنین از سرب در محصولات هافمن استفاده نمی شود. پنجره هافمن در صورتی که به شکل صحیح نصب شود، تا سالیان سال دچار تغییر رنگ و دفرمه شدن، نمی شود و همچنین علاوه بر این که عایق انرژی است، تا ۶۰ درصد حجم گرد و خاک خانه شما را کاهش می دهد. همچنین پنجره هافمن جزء معدود پنجره های دو جداره ای است که مانع ورود سر و صدای بیرون به داخل منزل می شود. علاوه بر آن، با داشتن پنجره دو جداره شما یک قدم بزرگ در راستای داشتن خانه ای دوست دار طبیعت بر می دارید، زیرا یکی از مهم ترین اصول داشتن خانه ای مطابق با اصول محیط زیستی، این است که انرژی داخل خانه هدر نرود و پنجره دو جداره هافمن،‌ یک عایق مطمئن و درجه یک است.
 
بازدید رایگان پنجره دو جداره
 

آيا پنجره دو جداره فقط در فصول سرد کاربرد دارد؟

خیر، در تمام فصول مانع از هدر رفتن انرژی خانه شما می شود. کارکرد پنجره دو جداره به این صورت است که این پنجره یک سیستم عایق است، یعنی انتقال حرارت بین دو فضا را به حداقل می رساند. وقتی در فصول گرم هستیم، کولر روشن می کنیم، اما حرارت بیرون از خانه،‌ از طریق شیشه های پنجره های معمولی، وارد خانه ما می شود و ما باید کولر خود را مدت زمان طولانی تری روشن نگه داریم تا خانه خنک شود. همچنین وقتی در پاییز و زمستان به سر می بریم، بخاری یا رادیاتور استفاده می کنیم که محیط خانه را گرم نگه داریم. اما وقتی پنجره های معمولی در خانه داریم، سرمای بیرون از طریق شیشه ها وارد خانه می شود و مدت زمان بیشتری باید بخاری را روشن نگه داریم. یا دمای پکیج و موتورخانه را باید بالاتر ببریم. در تمام فصول، وقتی پنجره عایق نداریم، در واقع انرژی بیشتری خرج می کنیم تا به دمای مطلوب برسیم. پس پنجره عایق می تواند به ما کمک کند هزینه های انرژی خود را هم کاهش دهیم، علاوه بر این که به حفظ طبیعت کمک می کنیم.

دو جداره بگیریم، یا سه جداره؟

پنجره دو جداره معمولا برای خانه ها و فضاهای مسکونی کافی است. به خصوص اگر پنجره دو جداره با پروفیل یو پی وی سی باشد. چون خود ماده یو پی وی سی هم برخلاف آهن و آلومینیوم، عایق است. اما اگر برای کارگاه و فضای صنعتی می خواهید پنجره ای عایق داشته باشید، با گرفتن مشاوره از کاردان های هافمن، ممکن است در نهایت تصمیم بگیرید از گزینه سه جداره استفاده کنید. حتی پنجره های چهار جداره نیز وجود دارند که در شرایط خاص،‌ مورد استفاده قرار می گیرند.
1400/12/14
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC