رونمائی از کمپین #صدابیصدا – فرمانده هافمن

رونمائی از کمپین #صدابیصدا – فرمانده هافمن

به گزارش روابط عمومی هافمن ؛ شنبه 9 شهریور ماه 1398 هتل اسپیناس پالاس در شمال تهران شاهد یک رویداد ویژه و اتفاق بزرگ برای هافمن بود . جایی که مدیران ، نمایندگان و میهمانان این ضیافت بزرگ برای نخستین بار از نزدیک شاهد رونمائی از طرح جدید هافمن بودند با عنوان فرمانده هافمن و آغاز کمپین #صدابیصدا .
1398/06/11

متن خبر

البته در این مراسم جای خالی مهندس حمیدیه – مدیرعامل محترم هافمن که به دلیل مشغله فراوان حضور نداشتند ، احساس می شد ، چه اینکه ایشان و خانواده بزرگ هافمن در هشت ماه گذشته تلاش بزرگی را برای ثبت یک لحظه تاریخی جهت آینده روشن هافمن به انجام رسانده بودند به این امید که تحولی شگفت انگیز را رقم بزنند.

در ابتدای مراسم رونمائی سیاوش نیا ، مدیر تبلیغات و روابط عمومی هافمن ضمن خیر مقدم به حاضران در این همایش اظهار کرد : امروز روز واقعه و وریداد بزرگی است که ثمره شیرین مشارکت و سخت کوشی هافمن با شرکت مشاور را به ثبت برسانیم . سیاوش نیا ضمن ابلاغ سلام و عذرخواهی مهندس حمیدیه – مدیرعامل محترم شرکت هافمن که به دلیل مشغله فراوان کاری نتوانسته بود در این مراسم حضور یابد ، تصریح کرد : هشت ماه تلاش شبانه روزی برای ساخت تیزر بی نظیر و ابداعی این شرکت باعث شد تا امروز در این مراسم صمیمانه خانواده بزرگ هافمن ، بگوییم که هافمن علاوه بر یک خانواده صمیمی به ارتشی به وسعت ایران تبدیل شده است .

در ادامه این مراسم مهندس مشیرفر ، مدیر محترم فروش هافمن از فرآیند توسعه برند هافمن گزارشی ارائه و با بیان اینکه در سال های گذشته روزهای دشواری را پشت سر گذذاشتیم و با قلب و ایمان راسخ خویش به کار خود ادامه دادیم تا امروز شاهد سربلندی هافمن در صنعت ساختمان ایران باشیم .

پس از ارائه گزارش مدیر فروش هافمن ، سیاوش نیا ، مدیر تبلیغات و روابط عمومی هافمن خطاب به حضار گفت : اکنون می توانیم بگوییم هافمن به جایی رسیده که علاوه بر خانواده بزرگ ، به یک ارتشی تبدیل شده به وسعت ایران که شوالیه های این ارتش شما نمایندگان و اعضا خانواده بزرگ هافمن هستید که با تمام قدرت در بازار رقابت می کنید .

او از تلاش گروه رسانه ای بادکوبه تقدیر و تشکر کرد و سپس از تیزر تبلیغاتی هافمن که سرپرست بدلکاری آن را ارشا اقدسی ، بدلکار نام آشنا و چهره بین المللی ایرانی عرصه بدلکاری صنعت سینما بر عهده داشت ، به نمایش عمومی در آمد و در پایان هم از نشان ویژه فرمانده هافمن با محوریت کمپین #صدابیصدا رونمائی شد .

پایان بخش مراسم هم برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقه اجرا شده در مراسم بین حاضران که از قبل طراحی شده بود که نفرات برگزیده هزینه سفر به جزیره کیش را دریافت کردند و پس از ضیافت شام ، این مراسم به پایان رسید ؛ اما ماجراجویی های هافمن تازه آغاز شده است .

تصاویر

1398/06/11
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید