روز جهانی کارگر و قدردانی از کارگران نمونه هافمن

روز جهانی کارگر و قدردانی از کارگران نمونه هافمن

کارگران نمونه هافمن چه ویژگی‌هایی دارند؟
در مراسم روز کارگر، ضمن تقدیر از تمام کارکنان هافمن، تشکر ویژه‌ای از 7 نفر از بهترین همراهان‌مان کردیم.
1401/02/11

متن خبر

امروز، روز جهانی کارگر است. حدود 150 سال پیش کارگران در پی داشتن شرایط کاری بهتر، خواسته‌های خود را فریاد کشیدند و از آن زمان تا کنون، تا حد زیادی به آنها دست یافته‌اند. ما در هافمن تمام انرژی خود را صرف رضایت‌مندی مشتریان و همچنین کارگران خود کرده‌ایم و امید داریم که به هدفمان رسیده باشیم.
به همین دلیل در مراسم امروز، ضمن تقدیر از تمام کارکنان هافمن، تشکر ویژه‌ای از 7 نفر از بهترین همراهان‌مان کردیم. به رسم یادبود و به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان به عنوان کارگر نمونه از خانواده‌ی بزرگ هافمن، در راستای کمک به پیشرفت و رسیدن به اهداف این مجموعه، لوح تقدیر به آنها تقدیم شد.
افراد حاضر در منابع انسانی می‌دانند که پیدا کردن کارمند خوب چقدر دشوار است و ما خوش‌اقبال بوده‌ایم که تعداد زیادی از آنها را همراه خود داریم. یکی از بزرگترین نقاط قوت هر کسب و کار موفق، انتخاب درست نیروی کار است. ما در هافمن با اطمینان افراد مناسب‌مان را انتخاب کرده و از توان آنها در راستای موفقیت خودشان و برند استفاده کنیم.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید این افراد چگونه چنین عنوانی را در هافمن کسب کرده‌اند؟ در ادامه به چند ویژگی از افراد طلایی در شرکت هافمن می‌پردازیم.

تخصص:

در مرحله‌ی اول تخصص تکنیکال اهمیت ویژه‌ای دارد. این مورد می‌تواند با سالها کار کردن و یا تحصیل در رشته‌ای مرتبط امکان‌پذیر است. اگر هر دوی آنها همزمان در شما وجود داشته باشد، ترکیب برنده‌ای را در مسیر شغلی خود دارید.

درستکاری:

یکی از عوامل مهم دیگر، درستکاری است. این ویژگی باعث می‌شود شما به سرعت رشد کنید. مسئولیت‌های بسیاری به شما سپرده خواهد شد که دلیلش اطمینان تمام کارفرما به شما است.

ایده‌های نوآورانه:

داشتن ایده‌هایی که به رشد کسب و کار کمک می‌کند، نقطه‌ی تمایز شما نسبت به دیگر کارگران خواهد شد. در این شرایط شما از دارایی‌های مهم شرکت خواهید بود.

مسئولیت‌پذیری:

این که مسئولیت و عواقب اتفاقاتی را که در اطرافتان می‌افتد، بپذیرید، برای مدیران‌تان بسیار مهم است. این ویژگی نه تنها شما را غیرحرفه‌ای نشان نمی‌دهد، بلکه باعث می‌شود اطمینان خاطر پیدا کنند که در صورت وقوع مشکل، شما پذیرای حل آن خواهید بود.
اطمینان کامل داریم که با به کار بستن تمام همت خود، در مسیر کاری خود موفق خواهید بود و در خانواده‌ی بزرگی مثل هافمن فرصت شغلی برای شما وجود خواهد داشت.

تصاویر

1401/02/11
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید