آشنایی با مواردی که شامل گارانتی پروفیل پنجره دو جداره می شوند

آشنایی با مواردی که شامل گارانتی پروفیل پنجره دو جداره می شوند

خلاصه:
آشنایی با مواردی که شامل گارانتی پروفیل پنجره دو جداره می‌شوند به شما کمک می‌کند دقت بیشتری در انتخاب تولیدکننده پنجره دو جداره و پروفیل پنجره دو جداره به خرج دهید و از محصولی که دریافت می‌کنید، بالاترین رضایت را کسب کنید.
1400/08/16

یکی از مواردی که در تصمیم گیری متقاضیان استفاده از پنجره های دو جداره تاثیرگذار است، گارانتی پروفیل پنجره دو جداره علاوه بر قیمت پنجره دو جداره است. آشنایی با مواردی که شامل گارانتی پروفیل پنجره دو جداره می‌شوند به شما کمک می‌کند دقت بیشتری در انتخاب تولیدکننده پنجره دو جداره و پروفیل پنجره دو جداره به خرج دهید و از محصولی که دریافت می‌کنید، بالاترین رضایت را کسب کنید.
هافمن به عنوان تولید کننده پروفیل در و پنجره یو پی وی سی مورد استفاده در پنجره های دو جداره، تا کنون برای بیش از ۸ هزار نفر مشکلاتی از قبیل ورود سر و صدای بیرون به داخل خانه، هدر رفتن انرژی داخل خانه، ورود گرد و خاک و آلودگی به درون، تعداد دفعات گردگیری منزل در ماه و ... را حل کرده است. هافمن با داشتن واحدی گسترده با عنوان هافمن سرویس، به شما مشتریان گرامی و همچنین سازمان‌ها و ارگان‌ها مشاوره‌ی کارشناسی شده می‌دهد. هدف هافمن سرویس این است که به‌صورت کاملاً رایگان و تخصصی، به سوال‌های شما درباره قیمت پنجره دو جداره، قیمت پروفیل در و پنجره یو پی وی سی و روش نصب آن جواب دهد.

۲۵ سال ضمانت تغییر رنگ و شکل محصول

هافمن سرویس همچنین پس از خرید شما و نصب محصول پنجره دو جداره به دست مجرب‌ترین کارشناسان خود، همواره آماده است مشکلات احتمالی را حل کند و پس از خرید به شما پشتیبانی لازم را ارائه کند. هافمن ۲۵ سال برای تغییر رنگ و شکل محصول خود را ضمانت می‌کند.
چون در هر گام از تولید محصول در کارگاه‌های هافمن، واحد کنترل کیفی نظارت لازم را به خرج می‌دهد، کیفیت، ثبات و براق بودن رنگ پروفیل‌ها تضمین می‌شود. همچنین مقاومت پروفیل upvc در برابر ضربه ناشی از سقوط وزنه در آزمایشگاه بررسی می‌شود تا محصول نهایی چنین مشکلاتی نداشته باشد. در آزمایشگاه هافمن تولیدات این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده پروفیل پنجره دو جداره در ایران، برگشت حرارتی پروفیل برای مقاومت کامل در مقابل سرما و گرما هم سنجیده می‌شود. جوش و زوایای پروفیل بررسی می‌شود و همچنین تغییرات ظاهری پروفیل در دمای ۱۵۰ درجه تست می‌شود. محصول از نظر استحکام و ضربه‌های کششی نیز تست می‌شود.
 
 
گارانتی پروفیل پنجره دو جداره

گارانتی پروفیل پنجره دو جداره هافمن

لازم است بدانید تمام پروفیل های در و پنجره هافمن از زمان نصب، اگر شرایط نگهداری صحیح را رعایت کنید، به مدت ۲۵ سال در زمینه‌هایی مثل دفرمه‌شدن، تغییر رنگ و شکل گارانتی دارند. در مواردی مثل آتش‌سوزی و زلزله، کارشناسان هافمن سرویس بررسی می‌کنند که موضوع شامل گارانتی می‌شود یا خیر. خوب است بدانید حفظ فاکتور خرید محصول کمک می‌کند در استفاده از گارانتی به مشکل برنخورید. این نکته نیز حائز اهمیت است که تنها وقتی همه پروفیل‌های استفاده شده از محصولات هافمن باشد، پنجره دو جداره شما شامل گارانتی می‌شود.
اگر تغییر رنگ و دفرمه شدن پروفیل بر اثر استفاده شما از مواد شیمیایی، حلال‌های صنعتی و ماده‌های پاک‌کننده اسیدی باشند که باعث پخش گازهای گوگرد، فسفر و کلر می‌شوند، محصول پروفیل پنجره دو جداره هافمن شما از گارانتی خارج می‌شود. در نظر داشته باشید هافمن فقط پروفیل در و پنجره را گارانتی می‌کند.
قیمت مناسب پنجره دو جداره بستگی زیادی به اجزای سازنده آن دارد. یکی از این اجزا پروفیل است که هافمن تولید می‌کند. خصوصیت‌های پروفیل پنجره دو جداره هافمن را بشناسید:
امکان ساخت پنجره های متنوع از ویژگی‌های مهم پروفیل در و پنجره یو پی وی سی است که از مهم‌ترین مزایای این نوع پروفیل در مقایسه با دیگر پروفیل‌ها محسوب می‌شود. این نوع پروفیل به شما این امکان را می‌دهد که فرم‌های مختلفی از در و پنجره را که مناسب طراحی سازه و ساختمان شماست، در اختیار داشته باشید.
جرم سبک پروفیل‌های هافمن از دیگر ویژگی‌های آن است. سبک بودن این مصالح به شما امکان نصب آسان را می‌دهد. البته سبک بودن پروفیل به معنای ضعف آن در تحمل وزن پنجره نیست، بلکه به دلیل وجود گالوانیزه در طول پروفیل، استقامت بالایی دارد. همچنین سبکی پروفیل باعث می‌شود وزن اضافی به دیوار تحمیل نشود.

چطور از پروفیل پنجره دو جداره به خوبی نگهداری کنیم؟

این پروفیل ها را نباید در معرض شعله مستقیم آتش یا بخاری و وسایلی مانند آن قرار داد. همچنین برچسب های روی پروفیل را که پس از خرید روی محصول وجود دارند، باید جدا کنید. برای تمیز کردن پنجره های دو جداره خود از ابزار های تیز استفاده نکنید تا به پروفیل آسیب وارد نشود. می‌توانید هر چند ماه یک بار با آب و صابون عادی پروفیل ها را نظافت کنید. خوب است بدانید استفاده از وایتکس برای پاک کردن پروفیل اصلا مناسب نیست چون به‌صورت تدریجی پروفیل شما تخریب می‌شود و ویژگی‌هایی مثل عایق‌بودن آن از دست می‌رود. برای پاک کردن با آب و صابون که به آن اشاره کردیم می‌توانید از پارچه نرم یا اسفنج استفاده کنید.
خوب است بدانید اگر با فاصله های زمانی از پیش تعیین شده، قطعات مکانیکی و متحرک پنجره دو جداره خود را روغن‌کاری کنید، طول عمر آن افزایش می‌یابد. همچنین برای افزایش دوام لاستیک های درزگیر پنجره ها، آن ها را با پارچه آغشته به صابون مایع تمیز کنید. خوب است از پارچه های بدون پرز استفاده کنید. اگر زمانی پنجره ها را نصب می‌کنید که هنوز فعالیت های اجرایی ساختمان باقی مانده، اجازه دهید کاور روی پنجره ها باقی بماند تا صدمه نبینند.
رعایت نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم باعث می‌شود شما کمتر به گارانتی پروفیل پنجره دو جداره احتیاج پیدا کنید و همچنین نیاز شما به پرداخت قیمت پنجره دو جداره جدید در صورت خرابی پنجره های موجود، کاهش می‌یابد.

استفاده از گارانتی پروفیل پنجره دو جداره هافمن

شما زمانی می‌توانید از خدمات سرویس پروفیل پنجره دو جداره هافمن استفاده کنید که در حال استفاده از محصولات این برند باشید. همیشه می‌توانید از طریق تماس با شماره ۱۶۴۴ با کارشناسان و متخصصان ما صحبت کنید و مطمئن شوید که مشکل محصول شما در میان موارد گارانتی پروفیل هافمن قرار می‌گیرد یا خیر. اگر هم از محصولات هافمن استفاده نمی‌کنید به آسانی می‌توانید از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید تا بهترین انتخاب متناسب با فضای خود را انجام دهید.
1400/08/16
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC