چه پنجره‌هایی قابلیت دو جداره شدن را دارند؟

چه پنجره‌هایی قابلیت دو جداره شدن را دارند؟

خلاصه:
در خانه های قدیمی یکی از مواردی که انجام آن بسیار مهم است، تعویض پنجره های با پروفیل و قاب آهنی است. چون این پنجره ها با گذشت سال ها، دچار حالت زنگار گرفته می شوند و استقامت خود را از دست می دهند. همچنین آهن رسانای حرارت است و موجب هدر رفتن انرژی خانه‌ی شما می شود.
1400/08/12

شاید شما هم جزء افرادی باشید که هر چند سال یک بار به سرتان می زند در خانه خود تغییراتی ایجاد کنید، مثلا نحوه چیدمان لوازم را دگرگون و زیباتر کنید، یا نقاشی کنید و رنگ دیوارها را تغییر دهید، اما خوب است بدانید برخی از این کارها فقط جنبه سلیقه ای و شخصی ندارند و لازم است در خانه های چند سال ساخت، برخی موارد را حتما بازنگری کنید، مثل لوله کشی، نقاشی، نمای ساختمان و البته تعویض پنجره های آهنی. خوب است یک بار قیمت پنجره دو جداره را بپردازید و تا سالیان سال راحت باشید. اگر نظر ما را بپرسید می‌گوییم برای یک خانه قدیمی هیچ‌چیزی واجب‌تر از پنجره یو پی وی سی نیست.
باور بعضی از ساکنان خانه‌های قدیمی بر این است که پنجره‌های آهنی و قدیمی خانه از هر پنجره امروزی مستحکم‌تر است در نتیجه هیچ لزومی برای تعویض این پنجره‌ها وجود ندارد. از طرفی تصور بنایی و تخریب قاب پنجره برای نصب پنجره‌های جدید هر کسی را از انجام این کار منصرف می‌کند؛ اما اجازه دهید برایتان توضیح دهیم که کدام پنجره‌ها قابلیت دو جداره شدن دارند و چطور نصب پنجره یو پی وی سی بر روی قاب آن‌ها بدون هیچ تخریب و بنایی انجام می‌شود. البته بد نیست پیش از آن کمی در مورد لزوم تعویض این پنجره‌ها صحبت کنیم.

چرا باید پنجره‌های قدیمی را عوض کنیم؟

پنجره‌های قدیمی می‌توانند زمینه‌ساز مشکلات مختلفی باشند. مشکلاتی همچون ایجاد فضا برای ورود سروصدا، آلودگی و ذرات مزاحم به داخل محیط، هدر رفتن انرژی و مواردی از این دست. در بسیاری از موارد صاحبان این در و پنجره‌ها به دنبال راه‌حلی برای رفع این مشکلات هستند و سعی می‌کنند تا با استفاده از درزگیرها، چند لایه پرده و ... از تاثیرات وجود چنین محصولی کم کنند. مشخص است ابزار و تجهیزات جانبی نمی‌توانند به طور کامل مشکلات نشات گرفته از در و پنجره‌های قدیمی را برطرف سازند و اینجاست که باید به فکر بازسازی در و پنجره و در حقیقت تعویض آن باشید.
از طرفی پنجره‌های قدیمی عمرشان را کرده‌اند و احتمال خراب شدن و از کارافتادگی آن‌ها وجود دارد. شاید در جواب بگویید خرابی و مشکلات در و پنجره‌های قدیمی قابل تعمیر است، اما تعمیر همیشه به ‌صرفه نیست و در برخی موارد به صرف هزینه و زمان زیادی نیاز دارند. در چنین شرایطی جایگزین کردن پنجره یو پی وی سی هزینه کمتری برای شما در بر خواهد داشت. گذشته از این کارایی این نوع پنجره‌ها بسیار بالاتر از آن چیزی است که تا به خال به عنوان پنجره می‌شناختید.

تعویض پنجره به دو جداره
 

دوجداره کردن در و پنجره آهنی و آلومینیومی

اگر در خانه در و پنجره‌های قدیمی آهنی یا آلومینیومی دارید هافمن به شما ضمانت می‌دهد که این پروژه یعنی تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره یو پی وی سی را بدون هیچ تخریب و بنایی به انجام برساند. امتیازی که تیم متخصص و کارآزموده هافمن را از رقبای خود متمایز می‌کند، همین مسئله‌ی تضمین تعویض درب و پنجره آهنی و
آلومینیومی بدون تخریب و کوچک‌ترین میزان خرابی در منزل است.
اگر در جریان بنایی و بازسازی نیستید و می‌خواهید به سادگی و بدون کثیف کاری و صرف زمان زیادی پنجره‌های خانه را به پنجره‌های ایمن‌تری تبدیل کنید، باید بدانید که پنجره‌های آهنی و آلومینیومی این قابلیت را دارند که بدون هیچ آسیبی به بنا به پنجره دو جداره تبدیل شوند اما اگر پنجره‌های قدیمی خانه از جنس چوب است باید به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به نوع قاب‌بندی پنجره ممکن است نیازمند اندکی بنایی و تخریب برای تعویض پنجره قدیمی باشید.
در هر صورت هر نوع پنجره قدیمی قابلیت دو جداره شدن را دارد و تنها تفاوت میان آن‌ها در نیازشان به انجام عملیات تخریب و بنایی است. به طور کلی استفاده از پروفیل در و پنجره بازسازی در قاب پنجره‌های آهنی و قدیمی نیاز به تخریب ندارد بلکه تمام ستون‌های افقی و عمودی قاب پنجره قدیمی با استفاده از دستگاه فرز مخصوص بریده شده و تنها فریم محیطی پنجره قدیمی داخل دیوار حفظ می‌شود. سپس پنجره‌های جدید روی این قاب نصب می‌شوند. پس از اتمام کار، فریم محیطی پنجره قدیمی به هیچ عنوان دیده نمی‌شود. این فرایند ممکن است برای بعضی پنجره های قدیمی قدری متفاوت باشد.

طرح تعویض پنجره قدیمی هافمن

اگر تصمیمتان برای تعویض پنجره‌های آهنی و آلومینیومی قدیمی قطعی است همکاران ما در هافمن ثبت سفارش و اطلاع از قیمت پنجره دو جداره را به اندازه یک تماس یا پیامک برای شما ساده کرده‌اند. برای اطلاع از خدمات طرح تعویض پنجره قدیمی هافمن می‌توانید از هرکجای ایران و بدون نیاز به پیش شماره با تلفن چهار رقمی ۱۶۴۴ تماس گرفته و با کارشناسان هافمن صحبت کنید. همچنین اطلاع از شرایط و خدمات هافمن به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و به صورت پیامک و ارسال عدد 1 به شماره 30001644 هم امکان‌پذیر است.
پس از این که نخستین تماس را انجام دادید، با شما هماهنگی‌های لازم به منظور حضور نمایندگان هافمن برای انجام اندازه‌گیری‌های دقیق صورت می گیرد. با اجرای عملیات اندازه‌گیری در سریع‌ترین زمان ممکن، طرح و قیمت پیشنهادی هافمن به شما ارائه می شود. زمانی که طرح نهایی و نوع پنجره با پروفیل پنجره یو پی وی سی را انتخاب کردید، فرایند ساخت و سپس نصب آن شروع می‌شود. تمامی این مراحل در اسرع وقت انجام می‌گردد و در این طرح سعی شده است تا کم‌ترین اتلاف هزینه و زمان را داشته باشید. هر کس که به دنبال تعویض پنجره قدیمی با پنجره یو پی وی سی است می‌تواند این کار را به کمک طرح تعویض هافمن با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، به صورت اصولی و به درست‌ترین شکل ممکن انجام دهد.
1400/08/12
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC