راهنمای انتخاب پنجره دوجداره و پنجره سه جداره مناسب

راهنمای انتخاب پنجره دوجداره و پنجره سه جداره مناسب

خلاصه:
برای انتخاب در و پنجره‌ی دوجداره و سه جداره مناسب به داشتن دانش و اطلاعات اولیه و اعتماد به یک تولید کننده‌ی متخصص و خوش نام است. با کسب اطلاعات اولیه و شناخت تولیدکنندگان مختلف می‌توانید انتخابی مناسب و درست داشته باشید.
1399/08/03

انتخاب پنجره دو جداره و پنجره سه جداره مناسب نیز این روزها به یکی از دغدغه­‌های انسان مدرن تبدیل شده است. شاید در گذشته پنجره‌ها از اهمیت چندانی برخوردار نبودند و برای انتخاب آن‌ها زمان و سلیقه چندانی صرف نمی‌شد، اما حالا که متوجه شده‌ایم پنجره‌ها می‌توانند چه اثرات مهمی داشته باشند انتخاب پنجره مناسب نیز به امری مهم و ضروری تبدیل شده است.

خوب است بدانید پنجره مناسب و نامناسب می‌توانند چه تاثیرات مثبت و منفی در زندگی شما داشته باشند و با شناخت محصول با کیفیت در زمان خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

پنجره دو جداره و سه جداره مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

پنجره دوجداره و سه جداره دوست‌دار آرامش است.

در شرایط فعلی که در شهرهای بزرگ و کوچک سروصدا و شلوغی بخش جدا نشدنی زندگی انسان است باید به دنبال راه‌هایی باشیم که وقتی پس از یک روز شلوغ با خستگی به خانه می­‌رسیم بتوانیم در آرامش ساعت­‌های پایانی روز را سپری کنیم. یکی از راه­‌هایی که سروصدا را به خانه و محل کار ما راه می­‌دهند در و پنجره‌ها هستند و اگر فکری به حالشان نکنیم می‌توانند باعث آزار و اذیت شوند.

در و پنجره دوجداره و سه جداره همان محصولی است که اگر از کیفیت و ساخت مناسبی بهره‌مند باشد می­‌تواند تا اندازه­‌ی زیادی این سروصدا را کنترل کند و محیطی آرام برای ما بسازد.

ساختار در و پنجره دو یا سه جداره به این صورت است که دو یا سه لایه شیشه با ضخامت­‌های متفاوت به موازات یکدیگر قرار می­‌گیرند، حد فاصل این شیشه ها خلا ایجاد می­‌شود و سپس گاز آرگون در این فاصله تزریق می­‌شود. این ساختار به کمک یک پروفیل مرغوب و لاستیک­‌های مناسب می‌تواند سبب ساخت در و پنجره‌ای با قابلیت عایق خوب سروصدا شود.

هر کدام از اجزای سازنده پنجره دو جداره و سه جداره باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند تا نتیجه نهایی نیز محصولی درخور و مناسب باشد.

پنجره دو جداره و پنجره سه جداره با عمر طولانی 

یکی از ویژگی­‌های پنجره دو جداره و پنجره سه جداره باکیفیت، عمر طولانی آنها است. اما این عمر طولانی در صورتی محقق می‌شود که تک تک اجزای در و پنجره، محصولات با کیفیتی باشند. اگر پروفیل به کار رفته در این نوع در و پنجره محصول مرغوبی باشد در و پنجره دو جداره و سه جداره شما تا سال‌ها در برابر گرما و سرما، باران و آفتاب و حتی بسیاری از آلودگی‌­ها مقاومت خوبی خواهد داشت و دچار خرابی، خوردگی، زنگ زدگی و مواردی از این دست نخواهد شد.

شناخت و تشخیص پروفیل مرغوب کار راحتی نیست پس باید به تولید کننده و سازنده محصول اعتماد کرد و از تامین‌کننده­‌ای مطمئن محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

هافمن یکی از تامین کنندگان ممتاز و حرفه­‌ای پروفیل باکیفیت با عمر طولانی است که محصولات خود را 5 سال گارانتی کرده و از کیفیت آنها مطمئن است. چنین تامین‌کننده‌­ای می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب جهت تهیه محصول مورد نظر باشد.

در انتخاب در و پنجره به نوع لاستیک آن توجه کنید 

دور تا دور در و پنجره دو جداره و سه جداره با لاستیکی پوشیده شده است که به هوابندی درست در و پنجره و به ایجاد عایق گرد و غبار کمک می­‌کند. لازم است هنگام انتخاب در و پنجره مطمئن شوید تا از مرغوب­‌ترین نوع لاستیک با انعطاف کافی و مقاومت خوب در ساختار در و پنجره‌ی شما استفاده می‌شود.

در و پنجره‌های دو جداره و سه جداره علاوه بر اینکه می‌توانند از ورود و خروج هوای گرم و سرد در زمستان و تابستان جلوگیری کنند، مانع ورود آلودگی هوا و گرد و غبار نیز هستند و بخشی از این مهم به واسطه وجود لاستیک­‌های مناسب در این ساختار است. این لاستیک‌­ها باید در مقابل فشار، انعطاف و استقامت مناسبی داشته باشد و در مقابل رطوبت، سرما و گرما، تابش نور خورشید و ... دچار خرابی نشوند.

به در و پنجره دو جداره احتیاج دارید یا سه جداره؟ 

لازم است بدانید در و پنجره دو جداره و پنجره سه جداره به دلیل تفاوت در ساختار آن، قیمت­‌های متفاوتی نیز دارند و عموما در طرح‌های یکسان، پنجره سه جداره از دو جداره گران­تر است. پس بهتر است در انتخاب در و پنجره نیاز و شرایط خودتان را به خوبی بررسی کنید تا مجبور به پرداخت هزینه مجدد و یا اضافه نشوید.

در و پنجره سه جداره مناسب محیط‌های پرسروصدا و یا محیط‌های کار کارگاهی هستند اما در شرایطی که محیط کار یا زندگی شما سروصدای چندانی ندارد، در و پنجره با کیفیت و مرغوب دوجداره نیز می­‌تواند مناسب شما باشد. در انتخاب محصول مناسب مشاوران و متخصصین این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند. برای مثال هنگام خرید از هافمن می‌توانید از مشاوره و پشتیبانی متخصصین هافمن به رایگان بهره‌مند شوید و بهترین انتخاب را داشته باشد.

در انتخاب در و پنجره از هر شکل، رنگ، طرح و مدلی دقت کافی را داشته باشید زیرا تعویض و صرف هزینه مجدد برای این کار که نتیجه یک انتخاب اشتباه است، یعنی هدر رفت هزینه و سرمایه اما زمانی که یک انتخاب درست و اصولی داشته باشید و محصولی کاربردی و باکیفیت انتخاب و خریداری کنید، مطمئن باشید تا سال‌ها نیازی به صرف هزینه، چه برای تعمیر و چه تعویض نخواهید داشت و با خیال راحت از مزایای محصولی که خریداری می‌کنید بهره‌مند خواهید شد.
کارشناسان هافمن همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه تعویض پنجره‌های قدیمی سفارش در و پنجره‌های جدید و مشاوره در زمینه انتخاب بهترین و مناسب‌ترین محصول برای محل زندگی شما هستند. برای این کار کافی‌ست با شماره تلفن 1644 تماس بگیرید. اگر تا به حال در زمینه انتخاب پنجره دو جداره یا سه جداره به مشکلی برخورده‌اید لطفا موضوع را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

1399/08/03
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC