٤ دلیل برای اینکه چرا باید در و پنجره قدیمی خانه‌تان را با پنجره‌‌های upvc عوض

٤ دلیل برای اینکه چرا باید در و پنجره قدیمی خانه‌تان را با پنجره‌‌های upvc عوض

خلاصه:
اگر در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنیداحتمالا تا چشمتان به در و پنجره آهنی خانه می افتد با خودتان می‌گویید تا وقتی این در و پنجره های مستحکم هستند، چرا باید تعویض شان کنم یا هر بار به مشکلات احتمالی تخریب دیوار و دردسرهای بنایی فکر کرده‌اید و قید تعویض در و پنجره را زده‌اید.
1399/04/24

اگر در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنید، احتمالا هر چند وقت یک‌بار به سرتان زده که قسمت‌های مختلف خانه را نو کنید؛ رنگ خانه را عوض کنید، دستی به سر و روی نمای خانه بکشید، شیرآلات قدیمی را عوض کنید و .....

اما احتمالا تا چشمتان به در و پنجره آهنی خانه می افتد با خودتان می‌گویید تا وقتی این در و پنجره های مستحکم هستند، چرا باید تعویضشان کنم یا هر بار به مشکلات احتمالی تخریب دیوار و دردسرهای بنایی فکر کرده‌اید و قید تعویض در و پنجره را زده‌اید.

در این مطلب ٤دلیل مهم و تاثیرگذار را توضیح می­دهیم تا بگوییم این دغدغه به ظاهر گذرا چقدر مهم است و باید آن را جدی بگیرید. به دلیل پیشرفت و امکانات گسترده‌ای که مصالح جدید ساختمان‌سازی در اختیار ما قرار می­دهند، تصمیم به تعویض مصالح قدیمی با نوع جدیدتر آن از جمله تعویض در و پنجره‌های قدیمی با در و پنجره‌های یو پی وی سی، تصمیمی بزرگ است که سبک زندگی شما را نیز دستخوش تغییر می‌کند.
 

مزایای تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره‌های یو پی وی سی

صرفه­ جویی در مصرف انرژی

پنجره‌های یو پی وی سی عایق خوبی برای حفظ انرژی به حساب می‌آیند و از هدر رفت آن جلوگیری می‌کنند. یکی از مشکلاتی که ساکنین یک خانه قدیمی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند گرم کردن خانه در زمستان و خنک کردن آن در تابستان است. آن‌ها انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی را امتحان می‌کنند اما نتیجه  مطلوب حاصل نمی‌شود زیرا با این کار تنها انرژی بیشتری را هدر می‌دهند، در تابستان‌‌ها گرما همچنان از طریق در و پنجره‌های غیر استاندارد به داخل خانه راه می‌یابد و سرما خارج می‌شود. راه‌حل درست و اصولی برای جلوگیری از هدر رفت انرژی تعویض پنجره‌هاست.

با استفاده از در و پنجره upvc  می­توان تا ٩٠ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرد. حالا که انرژی روز به روز گران‌‌تر می‌شود با این کار در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی خواهید کرد.

جلوگیری از ورود آلودگی به کمک پنجره upvc

یک پنجره نامناسب و قدیمی می‌تواند گرد و غبار، رطوبت ناشی از بارش باران و برف، انواع دوده و آلودگی صوتی را از خود عبور دهد و صدماتی را برای اهالی خانه به همراه داشته باشد. احتمالا اگر در یک خانه قدیمی با در و پنجره‌های قدیمی زندگی می‌کنید، بیشتر از دیگران به نظافت خانه مشغول می‌شوید. در این حالت گردگیری کار روزانه‌تان است و مبل‌مان و فرش‌هایتان به مرور و در اثر مواجه با گرد و غبار و نور، تغییر رنگ داده و کهنه و فرسوده شده‌اند و همیشه مجبور هستید روی آن‌ها پارچه بیندازید تا جلوی این صدمات را بگیرید.

با یک تعویض طلایی برای همیشه از شر این مشکلات خلاص می‌شوید و به جای آن از تهویه مناسبی که به خاطر وجود در و پنجره جدید در خانه‌­تان به وجود آمده، از فضای خانه لذت می‌برید.
آلودگی‌های صوتی هم از بین می‌رود و ساکنین میانسال یا سالمند این خانه‌ها هم می‌توانند آرامش بیشتری را تجربه کنند و هیچ چیز مزاحم استراحتشان نشود.

برای تغییر دکوراسیون خانه، گزینه‌های متنوعی پیش‌رویتان است

پنجره‌های یک خانه قدیمی تنوع مدل‌های بیشتری دارد، انواع اشکال دالبر، دایره، مربع و ....در میان پنجره‌های قدیمی دیده می‌شود. اگر دوست دارید این اشکال خاص حفظ شوند و در عین حال از مزایای نصب پنجره‌های استاندارد نیز بهره‌‌مند شوید، پنجره‌های UPVC برای شما بهترین انتخاب محسوب می‌شوند؛ انواع پوشش‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلف پنجره و بازشو آن‌ها متناسب با طرحی که مورد پسند شما است در میان انواع پنجره‌‌های UPVC  پیدا می‌شود. بدون نیاز به تخریب و بیرون آوردن قاب پنجره قبلی، می‌توان پنجره‌های UPVC   را در خانه‌های قدیمی متناسب با دکوراسیون و معماری داخلی خانه نصب کرد.

تا سالها از تعویض دوباره پنجره‌ها بی نیاز می‌شوید

کیفیت یک پنجره upvc آنقدر بالاست که می‌توانید تا سال‌ها با اطمینان از عملکرد درست این پنجره‌ها از آن‌ها استفاده کنید و نیازی به عوض کردنشان نداشته باشید. پروفیل این پنجره‌ها در مقابل پوسیدگی دوام بالایی دارد و با رطوبت و تغییر دما در شرایط خاص آب و هوایی تغییر شکل نمی‌دهد. رنگ و پوشش‌های پروفیل‌های پنجره UPVC هم با ماندگاری بالای خود، شما را به این راحتی‌‌ها از رنگ قاب پنجره‌تان دلزده نمی‌کند.

طول عمر پنجره‌ یو پی وی سی به حدود ٤٠ سال می‌رسد و علاوه بر همه این‌ها پنجره یو پی وی سی از مواد تجدیدپذیر تولید می‌شود و یکبار دیگر با کاربرد استفاده بالا، در صنایع استفاده می‌شود.

پس اگر شما ساکن یک خانه قدیمی با در و پنجره‌های قدیمی هستید، برای تعویض آنها با پنجره‌های یو پی وی سی تردید نکنید و آرامشی که در این خانه‌ها جریان دارد را با استفاده از مصالح مدرن چند برابر کنید. اگر به اطلاعات بیشتری درباره مراحل نصب و چگونگی تعویض پنجره‌‌ی قدیمی با پنجره‌‌ی یو پی وی سی نیاز دارید، این مطلب را بخوانید.

  چگونگی تعویض دروپنجره قدیمی با دوروپنجره upvc
 
1399/04/24
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC