ترندهای صنعت در و پنجره در سال 2020

ترندهای صنعت در و پنجره در سال 2020

خلاصه:
این سال‌ها علاوه براینکه کارایی و جنس محصول مورد توجه است، مدل و ساخت در و پنجره نیز در انتخاب در و پنجره تاثیر ویژه‌ای داشته است. اگر در سال جدید به دنبال تعویض در و پنجره هستید بد نیست راجع به در و پنجره های پرطرفدار این روزها نیز بیشتر بدانید.
1399/09/16

در سال‌های اخیر که در و پنجره های فلزی و چوبی جای خود را به انواع در و پنجره دو جداره upvc داده‌اند مدل‌های مختلف این در و پنجره ها توانسته‌اند طرفداران بسیاری پیدا کنند. محبوبیت در و پنجره دو جداره به دلیل مزایای آن از جمله جلوگیری از ورود سروصدا، گرما و سرما، گرد و خاک و آلودگی‌ها به محیط است. از دیگر مزایای در و پنجره دوجداره upvc می‌توان به مقاوم بودن آنها و عمر طولانی‌شان اشاره کرد.

اما این سال‌ها علاوه براینکه کارایی و جنس محصول مورد توجه است، مدل و ساخت در و پنجره نیز در انتخاب در و پنجره تاثیر ویژه‌ای داشته است. اگر در سال جدید به دنبال تعویض در و پنجره هستید بد نیست راجع به در و پنجره های پرطرفدار این روزها نیز بیشتر بدانید.

برخی از این پنجره ها عبارتند از :

 

  •  Black Window Frames

  • Transoms

  • Window Walls 

  • Modern Bay Windows

  • Sidelights  

پنجره با قاب مشکی

یکی از انواع در وپنجره های پرطرفدار در سال 2019 و 2020 پنجره هایی با قاب و فریم مشکی بودند. اگر شما هم می‌خواهید از این نوع در و پنجره استفاده کنید خوب است بدانید پروفیل های یو پی وی سی رنگی امکان انتخاب این نوع در و پنجره را برای شما فراهم ساخته‌اند. بسیاری از صاحبین و سازندگان ساختمان‌ها برای افزایش جلوه و جلب توجه نمای ساختمان از این نوع پنجره استفاده می‌کنند.

رنگ مشکی رفته رفته جایگاه مناسب خود را در دکوراسیون و ساخت پیدا می‌کند و می‌تواند تغییرات چشمگیری را در افزایش جذابیت محیط ایجاد کند.

شاید استفاده از در و پنجره مشکی جسورانه به نظر برسد، اما ورود به سبک مدرن قطعا جسارت می‌خواهد.

پنجره های ترانسوم

بعضی از فضاها مثل بالای پنجره یا در بخش‌های مستطیل شکل افقی دارند که می‌توانند محل مناسبی برای یک پنجره باریک یک تکه باشند. این پنجره ها کمک می‌کنند تا نور بیشتری وارد محیط شود و به چند برابر شدن زیبایی فضا کمک می‌کنند.

استفاده از این پنجره ها یک روش عالی برای استفاده حداکثری از تمام فضای در اختیار مخصوصا فضاهای اصطلاحا مرده و بیمصرف محیط است.

دیوارهایی از جنس پنجره

سالی که گذشت قطعا سال نور بود. در این سال بسیاری از سازندگان به سبب تمایل بیشتر افراد مختلف و مخاطبان خود به سمت افزایش پنجره های خانه‌ها رفتند. افزایش تمایل به استفاده از پنجره های سقفی، چند برابر کردن پنجره های معمولی و استفاده بیشتر از شیشه به جای انواع دیوارها باعث می‌شود تا نور بیشتری وارد فضای خانه و یا محیط کار شما شود.

نیاز بیشتر انسان امروز به شادابی حاصل از نور، باعث شده تا به دنبال پنجره های ترجیحا بزرگ تر، یک تکه و با فریم و قاب کمتری باشد.

پنجره های خلیجی

اگرچه پنجره های خلیجی مدل و طرح جدیدی نیستند، اما افزایش تمایل به استفاده از این مدل پنجره پای این طرح را نیز به میدان رقابت کشانده است. در ساخت پنجره خلیجی حداقل سه پنجره با اندازه مختلف استفاده می‌شود و این مدل پنجره راهی مناسب برای افزایش فضا و نور است. اینطور که پیداست این روزها پنجره های یو پی وی سی وظیفه‌ی ساخت محیطی پرنور و دلنشین را به عهده دارند.


پنجره های خلیجی
 

 Sidelights

این نوع پنجره‌ها در حقیقت پنجره های افقی باریکی هستند که در فضای کنار در ورودی یا پاسیو قرار می‌گیرند. این نوع پنجره نیز کمک می‌کند تا از فضای کم، استفاده‌ی بیشتری شود، راه ورود نور را فراهم می‌سازد و باعث می‌شود تا نور طبیعی بیشتری وارد محیط شود.

 
Sidelights
 

انواع مختلف در و پنجره هایی که این سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند وظایف خیلی بیشتری نسبت به قبل دارند. نیاز به نور بیشتر، کمک به زیبایی محیط، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و حتی کمک به حفظ محیط زیست کم کم به عنوان بخشی از وظایف در و پنجره هایی است که روزگاری آنچنان اهمیتی نداشتند و امروز می‌توانند به عنوان یک دغدغه‌ی مهم و اساسی به حساب آیند که باید در انتخابشان دقت فراوان داشت.

 
 
 
1399/09/16
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC