آیا تخریب و بنایی برای نصب پنجره دو جداره هافمن نیاز است؟

آیا تخریب و بنایی برای نصب پنجره دو جداره هافمن نیاز است؟

خلاصه:
در گذشته شاید تعویض پنجره کار دشواری بود و نیاز به تخریب دیوار داشت. اما در عصر ما برند معتبری مثل هافمن هیچ نوع تخریب و بنایی را برای نصب یا تعویض پنجره شما انجام نمی دهد.
1400/09/27

پنجره های یو پی وی سی در یک دهه گذشته به مصالح پر تقاضای مصرف کنندگان و همچنین پیمان کاران و معماران تبدیل شده اند. این نوع در و پنجره‌ها به مدل های دارای پروفیل در و پنجره uPVC محدود نمی‌شوند اما به جد می‌شود بیان کرد که بهترین نوع پنجره های عایق دو جداره و سه جداره مدلی از آن‌ها است که پروفیل یو پی وی سی دارد.
در این مدل، به جز شیشه‌ها، پروفیل و قاب پنجره نیز عایق مناسبی است. دیگر پنجره های دو جداره و سه جداره موجود در بازار آلومینیومی و آهنی و چوبی هستند که البته پروفیل های آهنی و چوبی دیگر به ندرت برای پنجره‌های عایق استفاده می‌شوند و این روزها کیفیت یو پی وی سی بر همه روشن شده است.
دلیل استقبال گسترده از پنجره های دو جداره اثر بالای آن‌ها بر کاهش ورود سر و صدای بیرون منزل به داخل، تاثیر عالی آن‌ها در کاهش مصرف انرژی در فصول مختلف سال، همچنین تاثیر مهم آن‌ها در کاهش ۶۰ درصدی گرد و غبار خانگی است. پنجره های دو جداره به دلیل ساختمان خود، یراق آلات، آب‌بندی، داشتن بیش از یک صفحه شیشه، و نیز پروفیل مناسب، مانع از ورود آلودگی، گرد و غبار، سرما و گرما و سر و صدای بیرون به داخل خانه می‌شود. از این رو برای هر خانه‌ای می‌تواند مناسب باشد.

چرا با وجود مزیت‌های پنجره دو جداره، شک داریم آن را نصب کنیم؟

فرقی نمی‌کند در در خانه‌ای زندگی می‌کنیم که کنار اتوبان است، یا در شهری هستیم با آلودگی هوای بالا. یا در منطقه‌ای گرم زندگی می‌کنیم و نمی‌خواهیم کولر مدام روشن باشد، یا در منطقه‌ای سرد زندگی می‌کنیم و نمی‌خواهیم مصرف سوخت ما برای گرم‌کردن خانه بالا باشد. به هر حال همه‌ی ما دلیلی برای استفاده از پنجره های دو جداره داریم. حتی ممکن است صاحب کسب و کار و یا کارگاهی باشیم و بخواهیم به دلایل گوناگون، پنجره های سه جداره و حتی چهار جداره داشته باشیم. همچنین این پنجره ها از مهم ترین راهکارهای مقابله با گرد و خاک هستند. اما چه چیزی مانع از آن می‌شود که تهیه و نصب پنجره دو جداره را پشت گوش بیندازیم؟ چه علتی وجود دارد که گوشه ذهن‌مان فکر می‌کنیم هنوز زمان استفاده از پنجره دو جداره فرا نرسیده است؟ بله درست است! ما نگرانی‌هایی داریم. در ادامه به این نگرانی‌ها اشاره می‌کنیم.

نگرانی از تخریب پنجره و قاب آن

ممکن است از افرادی شنیده باشیم که پنجره دو جداره تهیه کرده‌اند و هنگام نصب، در طی فرایند باز کردن پنجره قبلی و نصب پنجره جدید با قاب جدید، اطراف پنجره و دیوار نگه‌دارنده‌ی آن تخریب شده باشد. خوب است بدانید این روزها برندهای معتبری چون هافمن، با دقیق‌ترین ابزارها و اصولی‌ترین روش‌ها اقدام به اندازه‌گیری و نصب پنجره دو جداره می‌کنند، بی آن‌که پنجره و دیوار نگهدارنده‌ی آن تخریب شود. در نتیجه نگران صدمه دیدن منزل خود و راه افتادن گرد و خاک ناشی از نصب پنجره در منزل نباشید. هافمن سرویس با طرح تعویض هافمن می‌تواند بدون تخریب، پنجره شما را به پنجره‌ای مدرن و عایق تبدیل کند.
 
آیا تخریب و بنایی برای نصب پنجره دو جداره هافمن نیاز است؟
 

نگرانی از کند بودن مراحل نصب

همه‌ی ما یا شاغلیم یا برای روزها و هفته‌های خود برنامه‌هایی داریم که در اولویت اند. قطعا دل‌مان نمی‌خواهد به خاطر تهیه و نصب پنجره دو جداره معطل شویم و چند روز درگیر این موضوع باشیم. خبر خوب این است که در طرح تعویض هافمن قرار نیست معطل شوید و نه تنها خبری از بنایی در منزل شما نخواهد بود، بلکه خیلی سریع از دست در و پنجره های قدیمی خلاص می‌شوید.

مراحل نصب پنجره دو جداره بدون تخریب و بنایی چگونه است؟

۱. مشاوره تلفنی و یا حضوری که رایگان است. شما با ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۱۶۴۴ در قالب پیامک می‌توانید منتظر تماس کاردان هافمن باشید. متخصص یا همان کاردان هافمن با شما تماس تلفنی بر قرار می‌کند و در مورد نیازها و ویژگی‌ها از شما می‌پرسد تا بهترین راهنمایی را به شما ارائه کند.
۲. اقدام بعدی اندازه‌گیری فضا است. در کم‌ترین زمان ابعاد فضای پنجره اندازه گیری می‌شود.
۳. در گام سوم کاردان های هافمن به شما طرح های پیشنهادی بر اساس اندازه ها و نیازهای شما ارائه می‌کنند. در این طرح ها هزینه‌ی تمام شده‌ی متریال، نصب و اجرت به شما اعلام می‌شود تا با خیال راحت تصمیم‌گیری کنید.
۴. در آخرین مرحله پس از آن که سفارش خود را نهایی کردید، متخصص هافمن با قطعات مورد نیاز پنجره دو جداره و یا درب دو جداره شما در محل حاضر می‌شود و با ابزارهای دقیق پنجره قبلی را خارج کرده و پنجره جدید را برای شما نصب می‌کند.

بدون هیچ تخریبی پنجره دو جداره داشته باشید

اگر از برندهای خوش‌نام بازار مثل هافمن پنجره دو جداره با پروفیل یو پی وی سی (UPVC) تهیه کنید، نیازی به هیچ نوع بنایی و گچ‌بری وجود ندارد. لنگه‌های پنجره و شیشه قدیمی از جایش بیرون آورده می‌شود و قاب قدیمی پنجره برای قرار گرفتن در زیر پروفیل های یو پی وی سی آماده می‌شود. تعویض همه در و پنجره های دو جداره یک خانه به صورت میانگین حدود ۷ ساعت زمان می‌گیرد. شما لازم نیست تغییری در چیدمان و دکوراسیون خانه برای آماده سازی محل نصب انجام دهید. حتی نیاز نیست خانه را ترک کنید. کاردان های نصب هافمن همزمان برش و نصب را انجام می‌دهند و نکته‌ای که در فصل سرما رعایت می‌شود، تعویض بلافاصله پنجره قدیمی به پنجره جدید و بعد رفتن سراغ پنجره‌ی بعدی است تا محیط منزل سرد نشود.

جمع بندی و نتیجه گیری

در مقاله ای که خواندید، با یکی از مهم ترین نگرانی های علاقه مندان و متقاضیان پنجره های یو پی وی سی آشنا شدیم که همان دغدغه های نصب پنجره های دوجداره است. لازم نیست برای داشتن چنین پنجره هایی در خانه مان تخریب و بنایی اتفاق بیفتد. نکته مهم آن است که نباید به دلیل قیمت پنجره دو جداره پایین تر به شرکت های متفرقه روی آورد که قطعات مختلف پنجره را جدا جدا تهیه و سر هم می‌کنند و نصب آن‌ها با مشکلات مختلفی مواجه می‌شود. خوب است بدانیم سفارش دادن پنجره دو جداره به یک برند خوش‌نام مثل هافمن می‌تواند باعث شود اطمینان از نتیجه نهایی داشته باشید و در لحظه نصب اتفاق خاصی پیش نیاید. مثلا پروفیل UPVC درست متناسب با پنجره ها و وزن آن‌ها انتخاب شده باشد. برای اطلاعات بیشتر با ۱۶۴۴ تماس بگیرید. منتظر دریافت بازخوردهای شما عزیزان درباره این مطلب نیز هستیم.
1400/09/27
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC