تیم شیرجه هافمن نایب قهرمان لیگ برتر شیرجه کشور شد

تیم شیرجه هافمن نایب قهرمان لیگ برتر شیرجه کشور شد

به گزارش روابط عمومی هافمن؛ مسابقات مرحله‌ رفت متمرکز لیگ برتر شیرجه کشور که در استخر بین المللی ۹ دی تهران با حضور ۹ تیم در چهار جلسه و سه رشته یک متر تخته ، سه متر تخته و سکو پیگیری شد که تعداد حرکات رقابت‌ها براساس قوانین مسابقات آزاد FINA (فقط ۱۴ سال و به بالا) بود.
1398/10/01

متن خبر

به گزارش روابط عمومی هافمن؛ مسابقات مرحله‌ رفت متمرکز لیگ برتر شیرجه کشور که در استخر بین المللی ۹ دی تهران با حضور ۹ تیم در چهار جلسه و سه رشته یک متر تخته ، سه متر تخته و سکو پیگیری شد که تعداد حرکات رقابت‌ها براساس قوانین مسابقات آزاد FINA  (فقط ۱۴ سال و به بالا) بود.

ضمناً در هر رشته علاوه بر رده سنی ۱۴ سال و به بالا گروه سنی  ۱۲ و ۱۳ سال نیز می‌توانستند در مسابقات لیگ شرکت کنند.

هافمن ، برق شیراز، کلینیک پزشکی ورزشی لایف فیت، آکادمی آزادی، هیات شنا کرمانشاه، البرز، نفت، اوج پاک اراک و هیات شنا تبریز تیم های حاضر در این دوره از رقابت‌ها بودند.

گفتنی است در لیگ برتر شیرجه، تیم هافمن به یک اتفاق  ناخواسته ای گرفتار شد از شب قبل از مسابقه ۱نفر اصلی تیم (رحیمیان)دچار آنفلانزا باتب و لرز شدید بستری شد ومتعاقب آن وسط مسابقه نفر اول تیم مجتبی ولی پور و فرد دیگر به خاطر تب و افت شدید فشار راهی بیمارستان گردیدند، در حالیکه تیم هافمن تا قبل از مسابقه ۱۰ متر سکو با اختلاف اول بود با نفرات بعدی ادامه داد، سرانجام تیم هافمن در دور رفت متمرکز به نایب قهرمانی لیگ رسید، و تیمهای لایف فیت و نفت تهران اول و سوم شدند.

امید زیاد است که در دور بعدی و نهایی (با بهره‌گیری از نفرات اصلی تیم) جایگاه قهرمانی باز پس گرفته شود.

مرحله دوم این رقابت‌ها چهار شنبه دوم بهمن  ۱۳۹۸ در تهران استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

محمدرضا شکول سرمربی تیم هافمن در خصوص این مسابقات افزود؛ متاسفانه تیم قدرتمند ما دچار اتفاق ناخواسته ای شد و از شب قبل از مسابقه نفرات اصلی تیم “ولی پور، رحیمیان، عظیم زاده” دچار آنفلانزا شدند که نتوانستند در مسابقه حضور پیدا کنند، و امیدواریم که در دور بعدی و نهایی با بهره‌گیری از نفرات اصلی بطور کامل جایگاه قهرمانی را باز پس گیریم.

جدول رده بندی تیمی مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور سال ۱۳۹۸ مرحله اول:

کلینیک پزشکی ورزشی لایف فیت  ۷۶ امتیاز

هافمن ۷۱ امتیاز

نفت ۵۴ امتیاز

اوج پاک اراک ۴۹ امتیاز

برق شیراز ۲۰ امتیاز

هیات شنا کرمانشاه ۱۸ امتیاز

هیات شنا تبریز ۵ امتیاز

البرز ۴ امتیاز

آکادمی آزادی ۰ امتیاز

تصاویر

1398/10/01
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید