اوج گیری هافمن در مسیر توسعه بازارهای نو

اوج گیری هافمن در مسیر توسعه بازارهای نو

گزارش همایش تخصصی طرح ملی هافمن
گردهمائی تخصصی، طرح ملی هافمن به تاریخ 16/11/98 در تالار مرکز پژوهش های شرکت نفت در تهران با موفقیت قابل توجهی، به عنوان اولین گام عملیاتی پروژه ی بزرگ سامانه ی تخصصی هافمن و با حضور نزدیک به 200نفر از مدیران مراکز و کارگاههای تولید پنجره ی UPVC از اقصی نقاط کشور و به میزبانی مدیرعامل و مدیران ارشد هافمن برگزار گردید.
1398/11/16

متن خبر

اوج گیری هافمن در مسیر توسعه بازارهای نو
گزارش همایش تخصصی طرح ملی هافمن
گردهمائی تخصصی، طرح ملی هافمن به تاریخ 98/11/16 در تالار مرکز پژوهش های شرکت نفت در تهران با موفقیت قابل توجهی، به عنوان اولین گام عملیاتی پروژه ی بزرگ سامانه ی تخصصی هافمن و با حضور نزدیک به 200نفر از مدیران مراکز و کارگاههای تولید پنجره ی UPVC از اقصی نقاط کشور و به میزبانی مدیرعامل و مدیران ارشد هافمن برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی هافمن؛ برگزاری این همایش در راستای طرح سامانه تخصصی و ملی هافمن به عنوان یک طرح نوآورانه (Start Up) و خلاقانه در امتداد عملیاتی کردن طرح مذبور اجرا گردید و باتوجه به اهداف پیش بینی شده و برنامه ریزی شده این طرح در گام اول شاخص های موفقیت را کسب نمود.
اهداف اصلی این همایش شامل رونمایی از طرح مذبور و همچنین اخذ آمادگی تولیدکنندگان و مونتاژکاران دروپنجره UPVC هافمن بود. پس از اجرای مراسم متعارف تشریفاتی همایش با سخنرانی جناب آقای دکتر حمیدیه مدیرعامل هافمن آغاز گردید. ایشان پس از خیر مقدم و ارائه رهنمودها و نمای کلی طرح مراتب تبریک و تقدیر را شامل دو شاخص کلیدی بیان نمودند. اولاً به دلیل اینکه کلیه ی مدعوین و صاحبین مشاغل مرتبط با هافمن جزء بنگاه های اقتصادی با رونق قابل قبول می باشد و دوّم اینکه کارگاه های  منتخبی هستند که ازنظر کیفی قابلیت و شایستگی پیوستن به این سامانه را دارا می باشند.
پس از سخنرانی جناب دکتر حمیدیه، مهندس مشیرفر، مدیر فروش شرکت نسبت به تشریح طرح در دو بخش نمودند.
بخش اوّل شامل توجیح اقتصادی و بیان بسترهای مالی و توسعه ای این پروژه بود و قسمت دوّم سخنان ایشان رونمایی از جزئیات نحوه ی اجرای عملیات و ارائه خدمات و کالا از طریق ثبت در سامانه را شامل می شد.
پس از رونمائی از طرح؛ جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید که آقایان مشیرفر، فرقانی و وهابزاده ضمن حضور در جایگاه، نسبت به پاسخ به سوالات مدعوین و رفع کلیه ابهامات اقدام نمودند.
و در آخر برنامه جهت تلطیف فضای همایش به دعوت هافمن یکی از هنرمندان برجسته صداسازی کشور آقای علیرضا مسلمی به روی صحنه حاضر و با اجرای بینظیر خود فضای سالن را به وجد آورده و پس از آن اختتامیه همایش همراه با ضیافت نهار در محل سالن همایش های پژوهشکده شرکت نفت انجام پذیرفت.
هافمن ، همیشه در اوج خواهد ماند.

تصاویر

1398/11/16
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید