دریافت نشان عقاب طلایی مدیریت موفق توسط هافمن در اجلاس توسعه صادرات ایران  -اکسپورتکس

دریافت نشان عقاب طلایی مدیریت موفق توسط هافمن در اجلاس توسعه صادرات ایران -اکسپورتکس

به گزارش روابط عمومی هافمن ، اجلاس اکسپورتکس ایران ۲۰۱۹ در راستای توسعه صادرات و رونق تولید با همکاری و حمایت شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و برخی سازمانها و تشکل های بازرگانی مشترک ، 26 آبان ماه 98 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید.
1398/08/26

متن خبر

دریافت نشان عقاب طلایی مدیریت موفق توسط هافمن در اجلاس توسعه صادرات ایران  -اکسپورتکس
 
به گزارش روابط عمومی هافمن ، اجلاس اکسپورتکس ایران ۲۰۱۹ در راستای توسعه صادرات و رونق تولید با همکاری و حمایت شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و برخی سازمانها و تشکل های بازرگانی مشترک ، 26 آبان ماه 98 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما  برگزار گردید.
گفتنی است از اهداف این اجلاس تشریح چشم انداز تجارت خارجی و چگونگی تعامل بهتر با کشورهای منطقه بوده که واحد های فعال صنعتی ، شرکتهای صادرکننده برتر و نمایندگان تجاری و اتاق های بازرگانی کشورهای هند، عمان، روسیه، افغانستان، ترکیه، قطر و سوریه از میهمانان ویژه این اجلاس بودند.
در پایان این اجلاس با اعطای نشان عقاب طلایی مدیریت موفق در صنعت درب و پنجره از شرکت هافمن که عملکرد موفقی در بازار داخل و روند رو به رشد صادراتی داشته ، مورد تقدیر قرارگرفت که به نیابت از مدیر عامل محترم هافمن – جناب آقای مهندس حمیدیه ، مدیر محترم بازرگانی هافمن – جناب آقای صفری ، این نشان را دریافت نمودند.
 
هافمن ، نگاه به اوج دارد.
 

تصاویر

1398/08/26
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید