نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف‌کنندگان

نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف‌کنندگان

با ثبت رای در سایت برند محبوب مصرف کنندگان به هافمن به عنوان برند محبوبتان رای دهید.
1400/03/24

متن خبر

در دنیای امروز بسیاری از کسب‌وکارها بقا و موفقیت خود را در گرو رضایت مصرف‌کنندگان از کالا و خدمات قابل ارائه خود می‌بینند. هرچه کیفیت محصول قابل ارائه بیشتر و ایده‌آل‌تر باشد مصرف‌کنندگان بیشتری تمایل به برند ارائه کننده آن محصول یا خدمات دارند و همین امر سبب می‌شود تا برندها نیز مسئولیت بیشتری در جهت ارائه خدمات و محصولات باکیفیت را بر دوش خود احساس کنند.

یکی از فعالیت‌های جالبی که برای سنجش میزان رضایت مخاطبین از محصولات و تامین‌کنندگان مختلف در انواع صنایع انجام می‌شود جشنواره برند محبوب است. هشتمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان که به عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی هم شناخته می‌شود در 101 گروه کالا و خدمات و با حضور بیش از 1500 برند ایرانی از تاریخ 15 اردیبهشت ماه تا 15 تیر ماه 1400 در حال برگزاری است. هدف از این جشنواره هم که خود مصرف‌کنندگان داوران اصلی برای انتخاب برند محبوب هستند، تقدیر از برندهای محبوب و خوش‌نام و ارتقای جایگاه برند است. بدیهی است شناسایی برندهای محبوب با ارزیابی میزان هواداری و وفاداری مصرف کنندگان، می‌تواند زمینه کمک و اطلاع رسانی برای شناسایی برندها و خرید مردم را فراهم سازد.

برند هافمن هم به عنوان اولین تولیدکننده پروفیل لاستیک‌دار و انواع پروفیل‌های UPVC در طی سالیان اخیر که با حمایت فروشندگان و مصرف‌کنندگان به اعتبار و جایگاه خوبی رسیده و در حال توسعه بازار خود می‌باشد، امسال در این جشنواره بزرگ و مردمی شرکت کرده تا جایگاه خود را بیش از پیش در بازار تقویت نماید. 

شما حامیان و هواداران برند هافمن هم می‌توانید با مراجعه به سامانه نظرسنجی برند محبوب در سایت جشنواره به آدرس www.irantopbrands.org و یا  اپلیکیشن برند محبوب و ربات تلگرام به آدرس @IranTopBrands برند محبوبتان را در دسته اداری ساختمانی و بعد پنجره‌های UPVC انتخاب کرده و به آن رای داده و در قرعه‌کشی 50 جایزه 5 میلیون ریالی هم شرکت کنید.

مراحل شرکت در نظرسنجی برند محبوب مصرف‌کنندگان:
ابتدا وارد سایت  www.irantopbrands.org  شوید و سپس در بخش محصولات اداری و ساختمانی، قسمت در و پنجره upvc را انتخاب کنید.
در این قسمت با انتخاب هافمن و سپس ثبت نظر مراحل نظرسنجی به پایان می‌رسد.
 

1400/03/24
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید