طرح توسعه هافمن با افتتاح کارخانه دوم در شهرکرد

طرح توسعه هافمن با افتتاح کارخانه دوم در شهرکرد

هافمن با راه‌اندازی و افتتاح کارخانه جدید خود در شهرکرد 4 خط تولیدی اروپایی به خطوط تولید اضافه کرده و ظرفیت تولید خود را سالانه 7000 تن افزایش داده است
1399/08/18

متن خبر

برای رسیدن به اهداف بزرگ باید سخت و با هوشمندی کامل تلاش کرد. هافمن مفتخر است اعلام کند، در سال 99 که سالی سخت برای تمام صنایع و تولیدکنندگان است به همت همراهان همیشگی خود، تلاش و پشتکار نیروهای متخصص و به پشتوانه‌ی اعتماد مخاطبین و مشتریان توانسته گامی بزرگ در جهت افزایش ظرفیت تولید این واحد صنفی بردارد.
در سال جدید هافمن با راه‌اندازی و افتتاح کارخانه جدید خود در شهرکرد 4 خط تولیدی اروپایی به خطوط تولید اضافه کرده و ظرفیت تولید خود را سالانه 7000 تن افزایش داده است. روشن است با توجه به طرح ملی هافمن و استقبال ویژه‌ی مخاطبین از این طرح، نیاز به تولید محصولات بیش از پیش احساس شده و هافمن تمام تلاش خود را برای افزایش تولید و رفع نیاز بازار به کار می‌برد.
از طرفی دیگر این افزایش تقاضا و تولید باعث شده است تا موقعیت‌های شغلی بیشتری برای جوانان، متخصصین و افراد جویای کار در این مرز و بوم بوجود بیاید و هافمن به سهم خود گامی برای اشغال‌زایی بردارد. 
در این دوران که ایستادگی در برابر سختی‌ها، باری سنگین بر دوش تولیدکنندگان و صاحبین مشاغل گذاشته است، هافمن با تمام نیرو و با حداکثر ظرفیت مشغول تولید و عرضه محصول به بازار بوده و با افتخار توانسته است بیش از پیش در جهت تولید بیشتر موفق عمل نماید.
تمام خطوط تولید و شیفت‌ها در مجموعه هافمن کما فی السابق مشغول به انجام وظیفه و خدمت رسانی هستند و هافمن وظیفه خود می‌داند تا از تمام پرسنل ساعی و کوشای خود و همچنین همکاران و نماینده ها، مونتاژکاران و دیگر عزیزانی که در این مسیر همراه و هم قدم هستند، تمام قد ، قدردانی کند.
1399/08/18
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید