ویژگی‌های پروفیل در و پنجره باکیفیت

ویژگی‌های پروفیل در و پنجره باکیفیت

خلاصه:
پروفیل‌ها کاربردهای مختلفی در صنایع متفاوت دارند. امروزه این محصول به سبب کارایی بسیار بالا و ارزش افزوده‌ای که برای صنعت در و پنجره می‌تواند داشته باشد؛ به یکی از انتخاب‌های خوب برای ساخت انواع در و پنجره تبدیل شده است.
1400/05/09

پروفیل یو پی وی سی از جمله پروفیل‌هایی است که برای ساخت در و پنجره‌های دو جداره و سه جداره در انواع طرح و مدل، کارایی بسیار بالایی دارد. در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی‌های پروفیل در و پنجره مرغوب می‌پردازیم. پروفیلی که این مشخصات را داشته باشد یک گزینه‌ی عالی و یک انتخاب خوب خواهد بود.

طول عمر بالا

از جمله خصوصیاتی که نشان دهنده‌ی یک پروفیل باکیفیت است؛ می‌توان به طول عمر بالای این محصول اشاره کرد. پروفیل در و پنجره هافمن نباید از مواد بازیافتی تولید شود. همچنین وجود تکنولوژی ساخت حرفه‌ای در کنار دانش و تجربه‌ی متخصصین باعث می‌شود تا محصول نهایی بسیار قابل قبول و با کیفیتی مطلوب باشد.

پروفیل upvc مرغوب باید بتواند در برابر تابش نور خورشید، گرما و سرمای بیش از حد و تغییرات آب و هوایی، ضربه، برخی آلودگی‌ها، باد و باران و مواردی از این دست به خوبی از خود مقاومت نشان دهد. این محصول در زمان روبه‌رویی با هرکدام از این موارد باید بتواند پایداری خوبی از خود نشان داده و دچار تغییر رنگ، تغییر شکل و ساختار و مواردی از این دست نشود.

یکی از مشکلات برخی از انواع در و پنجره‌ها مشکل ایجاد خوردگی بر روی قاب پنجره است. اما پروفیل یو پی وی سی را می‌توان محصولی مصون از این مشکل دانست. همین امر را می‌توان دلیلی بر افزایش طول عمر پروفیل و پیرو آن دلیلی بر طول عمر بالای در و پنجره یو پی وی سی دانست.

وزن سبک

پروفیل‌ها را می‌توان از جمله مصالح ساختمانی سبک به حساب آورد. سبک بودن این بخش به نصب آسان آن کمک می‌کند. از طرفی دیگر اینکه در و پنجره upvc شما وزن کمی داشته باشد در پروسه‌ی تعویض پنجره قدیمی با محصول جدید نیز مشکلات کمتری وجود خواهد داشت.

جالب است بدانید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی به خوبی از پس تحمل وزن کل ساختار در و پنجره بر می‌آید. شاید گمان کنید این تحمل وزن با سبک بودن پروفیل در تضاد است اما اینطور نیست. وجود گالوانیزه در تمام طول پروفیل به تقویت این ساختار کمک ویژه‌ای می‌کند. در حقیقت این پروفیل تقویت شده علاوه‌براینکه وزن بیش از حدی به دیوارها اضافه نمی‌کند؛ می‌تواند بدون اینکه دچار تغییر شکل یا مشکلاتی از این دست گردد وزن شیشه‌ها، یراق‌آلات و ... را به خوبی کنترل کند.

قابلیت ساخت پنجره‌های متنوع

یکی از جذابیت‌های پروفیل در و پنجره یو پی وی سی امکان طراحی و ساخت انواع در و پنجره با این محصول است. این پروفیل به شما این امکان را می‌دهد که مدل‌های مختلفی از در و پنجره را که به آن‌ها علاقه دارید و یا مناسب ساختمان شما است را به راحتی داشته باشید. 

اجرا پیاده سازی انواع در و پنجره upvc دو یا سه جداره با این محصول بسیار ساده‌تر خواهد بود. این پروفیل امکان استفاده از دو یا سه جداره شیشه با ضخامت‌های مختلف را در ساختار در و پنجره فراهم می‌کند.

کمک به ساخت در و پنجره عایق

از جمله خصوصیات در و پنجره‌های دو یا سه جداره می‌توان به عایق بودن آن‌ها اشاره کرد. پروفیل در و پنجره باکیفیت محصولی است که به ساخت چنین در و پنجره‌هایی کمک کند. پروفیل؛ یک عایق سرما و گرما است و مانع از انتقال دماهای متفاوت می‌شود. از طرفی دیگر این محصول می‌تواند به ساخت در و پنجره‌هایی کمک کند که تمام درزهای آن‌ها به خوبی بسته شوند، شیشه با ضخامت‌های مختلف به خوبی در ساختار قرار گیرد، گاز آرگونی که به درستی در فضای خلا بین شیشه‌ها تزریق شده در این محیط بماند و ... تمامی این موارد در کنار هم و به واسطه‌ی وجود پروفیل باکیفیت به وجود در و پنجره‌ای مرغوب و عایق کمک زیادی می‌کنند.

قیمت مناسب

روشن است که قیمت پنجره دو جداره به طور مستقیم با قیمت تمامی بخش‌های سازنده‌ی آن ارتباط دارد. منظور از متناسب بودن قیمت پنجره دو جداره تناسب بین هزینه‌ی پرداختی و کارایی دریافتی است. به طور کلی این بخش‌های مختلف سازنده‌ی در و پنجره هستند که باعث می‌شوند این تناسب قیمت به‌وجود آید و پروفیل در و پنجره به مناسب بودن قیمت پنجره دو جداره کمک ویژه‌ای می‌کند.

پروفیل در و پنجره، محصولی دوستدار محیط زیست

پروفیل در و پنجره یو پی وی سی به مدد قابل بازیافت بودنش این امکان را به‌وجود می‌آورد که پس از پایان عمرش به عنوان قاب در و پنجره در صنایع مختلف مجددا مورد استفاده قرار گیرد. همین امر سبب می‌شود تا زباله‌های ساختمانی کمتری وارد محیط زیست گردد. از طرفی دیگر پروفیلی که از ساخت و مواد اولیه استاندارد ساخته شده باشد؛ در هنگام ساخته شدن نیز آسیب کمتری را به محیط زیست وارد می‌کند.

1400/05/09
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC