معرفی سری جدید پروفیل‌های کشویی تک ریل هافمن

معرفی سری جدید پروفیل‌های کشویی تک ریل هافمن

خلاصه:
پکیج کامل پروفیل کشویی تک ریل که شامل 5 نوع پروفیل است با سری قدیمی پروفیل‌های تک ریل کشویی هافمن (وایزر وین) دارای تفاوت‌هایی است. در حقیقت همین تفاوت‌ها و ارزش افزوده سری جدید است که باعث عرضه این محصول و افزایش طرفداران آن شده.
1399/09/22

سری جدید پروفیل‌های کشویی تک ریل برای اولین بار توسط هافمن و متناسب با شرایط آب و هوایی ایران طراحی و ساخته شده است. پروفیل هافمن یکی از انواع پروفیل‌های مقاوم با ساختاری مناسب است که در شرایط آب و هوایی مختلف دچار خرابی و تغییر شکل و رنگ نخواهد شد و درصورت ساخت و نصب مناسب می‌تواند طول عمر طولانی داشته باشد.

پکیج کامل پروفیل کشویی تک ریل که شامل 5 نوع پروفیل است با سری قدیمی پروفیل‌های تک ریل کشویی هافمن (وایزر وین) دارای تفاوت‌هایی است. در حقیقت همین تفاوت‌ها و ارزش افزوده سری جدید است که باعث عرضه این محصول و افزایش طرفداران آن شده.

تفاوت پروفیل‌های کشویی تک ریل جدید و سری وایزر وین

تفاوت پروفیل کشویی تک ریل وایزر وین و سری جدید عمداتا در قسمت طراحی فریم است. این متفاوت بودن طراحی می‌تواند باعث افزایش عایق بودن محصول و کارکرد بهتر آن شود.

در هر دو سری پروفیل‌های کشویی تک ریل جدید و سری وایزر وین اندازه‌ها یکسان هستند. در سری وایزر وین بخش شیشه خور کمی پایین‌تر از قسمت ریل خور است اما در سری جدید قسمت شیشه خور و ریل خور تقریبا مماس هستند. این نکته را می‌توان یکی از مزایای سری جدید پروفیل‌های هافمن دانست که در سری جدید سرعت عمل نصاب در هنگام نصب محصول را افزایش می‌دهد.

از جمله دیگر تفاوت‌های این سری می‌توان به تفاوت در دیواره‌های داخلی پروفیل فریم اشاره کرد.

در ساختار پروفیل در و پنجره برای افزایش استحکام و استقامت محصول از گالوانیزه استفاده می‌شود. گالوانیزه‌ها کمک می‌کنند تا این ساختار تقویت شود و پروفیل بتواند وزن کل ساختار را تحمل کند. انواع مختلفی از گالوانیزه‌ها در ساختار در و پنجره استفاده می‌شوند و همین بخش می‌تواند یکی از دلایل تفاوت در و پنجره‌های مختلف و پروفیل‌های آنها باشد.

در سری جدید پروفیل‌های کشویی تک ریل 3 محفظه پروفیل تقویتی گالوانیزه خور وجود دارد. در این طرح، وجود گالوانیزه در محفظه سمت ریل اجباری است، اما وجود گالوانیزه در محفظه‌های سمت شیشه خور در یکی از بخش‌ها اجباری است و می‌توانید به انتخاب خود یکی از گالوانیزه های u شکل یا تسمه را استفاده کنید. ابعاد گالوانیزه u شکل در هر دو محفظه 13*23*13  است و عرض گالوانیزه تسمه 3 سانتیمتر و ضخامت آن بیشتر از 125 میلی‌متر باید باشد.

پک کامل پروفیل کشویی تک ریل

پک کامل پروفیل کشویی تک ریل هافمن – سری جدید، شامل 6 عدد پروفیل است.

  • فریم یا چارچوب تک ریل کشویی
  • لنگه
  • میانی
  • آداپتور لنگه کشویی
  • کاورفریم
  • آداپتور مقابل آداپتور لنگه کشویی
 

تمام این قطعات در کنار یکدیگر برای ساخت یک پنجره عایق و مرغوب لازم و ضروری هستند. لازم است مونتاژکاران و همکاران محترم هنگام خرید و تهیه محصولات به این قطعات، کاربرد و کارایی آنها، نحوه اتصال و نکات و جزئیات مربوط به آنها دقت کافی داشته باشند.

نقش و جایگاه هر پروفیل

نقش و جایگاه پروفیل‌ها و قطعاتی که پیش از این راجع به آنها صحبت شد در ساختار در و پنجره بسیار مهم است و این مجموعه در کنار یکدیگر می‌توانند محصولی مناسب و مورد قبول ارائه کنند.

خارجی‌ترین بخش، فریم در و پنجره است و سپس لنگه که قسمت بازشو پنجره را تشکیل می‌دهد. بعد از آن بخش میانی که باعث تقسیم شدن پنجره به 2 قسمت می‌شود وجود دارد. قسمت ثابت که شیشه خور است و قسمت متحرک که بخش ریل مقابل آن قرار می گیرد، بخش بعدی پنجره را تشکیل می‌دهد.

دقیقا مقابل لنگه، بخش کاور فریم در کل چارچوب قرار می‌گیرد. در قسمت پروفیل کاور فریم، یک شیار قرار دارد که آداپتور مقابل آداپتور لنگه کشویی داخل این شیار قرار می‌گیرد و فقط در قسمتی که بخش میانی قرار دارد این کار صورت می‌گیرد، این شیار و نحوه قرارگیری آن و تمام بخش‌های عنوان شده را می‌توانید در ویدئو به صورت کامل مشاهده کنید.

علت وجود این قطعه، هم‌پوشانی دقیق زائده‌های دو پروفیل است که به عایق بودن پنجره کمک می‌کند. علت عایق بودن بیشتر این محصول وجود پروفیل آداپتور مقابل آداپتور لنگه کشویی و نوارهای برس تعبیه شده در این بخش است که از نفوذ سرما و گرما و همچنین سروصدا تا حد زیادی جلوگیری می‌کنند.

برای مشاهده بخش‌های مختلف پروفیل کشویی تک ریل هافمن (سری جدید) می‌توانید ویدئو معرفی این پروفیل توسط جناب آقای جوادی، مدیر امور مشتریان هافمن را مشاهده کنید.



 

1399/09/22
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC