آیا امکان تعویض پروفیل وجود دارد؟

آیا امکان تعویض پروفیل وجود دارد؟

خلاصه:
شاید پیش از این اقدام به خرید در و پنجره با پروفیل‌­های کم کیفیت کرده باشید و حالا به دلیل مشکلاتی که پیش آمده، بخواهید بخش یا تمام پروفیل را تعویض کنید. اینجاست که اهمیت انتخاب مرغوب و باکیفیت مشخص می‌شود. انتخاب در و پنجره‌ای که دارای کیفیت مناسب و معقولی باشد شما را از دردسرها احتمالی و خرابی محصول در امان نگه می‌دارد.
1399/07/23

تا به حال به پروفیل در و پنجره و میزان اهمیت آن در داشتن محصولی مرغوب و باکیفیت فکر کرده­‌اید؟ لازم است بدانید یک پروفیل ساخته شده از مواد اولیه مناسب و باکیفیت، عمر طولانی خواهد داشت و تا سال­‌ها شما را از تعویض در و پنجره به خاطر خرابی پروفیل آن بی‌نیاز می­‌کند. اگر پروفیل محصول انتخابی شما در مقابل تغییر دما و آب و هوا از خود عکس العمل نشان داده و ظاهر آن دچار مشکل شود مشخص می­‌شود در انتخابتان اشتباه کرده‌­اید. بنابراین قبل از انتخاب و خرید محصول باید به شناخت کافی نسبت به محصول و تولیدکنندگان آن برسید تا درصد ریسک در انتخاب را کاهش دهید و با خیال راحت‌تری خرید کنید.

پروفیل چگونه در کیفیت در و پنجره انتخابی شما تاثیر دارد؟

این روزها در و پنجره دو جداره و پنجره سه جداره توانسته‌­اند ارزش افزوده­‌ مناسبی را با خود به همراه داشته باشند و مزایای آنها و ارزش افزود­ه­‌ای که دارند باعث پرطرفدار شدن این محصول است. یکی از مزایای این نوع در و پنجره مقاومت و عمر طولانی محصول است.

در صورتی که پروفیل upvc به کار رفته در این نوع در و پنجره مرغوب و مناسب باشد، محصول انتخابی شما تا سال‌­ها جواب‌گوی نیازتان خواهد بود و لازم نیست به فکر تعویض و تعمیر آن باشید. این روزها یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان پروفیل با کیفیت، شرکت هافمن است. هافمن توانسته پروفیل های upvc بسیار مرغوبی را به بازار ارائه کند و به عنوان یکی از پرچمداران این صنعت گام­‌های موثری بردارد.

از دیگر مزایای پروفیل upvc می­‌توان به کاربرد آنها به عنوان عایق سر و صدا اشاره کرد. در ساختار این نوع در و پنجره علاوه بر پروفیل upvc از دو یا سه لایه شیشه با ضخامت­‌های مختلف، گاز آرگونی که در فضای خلاء بین شیشه­‌ها تزریق می‌شود، یراق آلات و لاستیک استفاده می­‌شود. تمام این اجزا کمک می­‌کنند تا این نوع در و پنجره از ورود و خروج سر و صدا جلوگیری کند.

اگر از این در و پنجره در محیطی با سروصدای نرمال استفاده می‌کنید در و پنجره دو جداره می­‌تواند نیاز شما را برطرف کند ولی در صورتی که از این محصول برای محیط کارگاهی و فضاهایی با سروصدایی بیش از حد نرمال بهره می‌­برید باید به فکر در و پنجره سه جداره باشید. لازم است بدانید در این حالت برای اینکه قاب پنجره بتواند وزن شیشه‌ها و کل این ساختار را به خوبی تحمل و مهار کند باید از پروفیل تقویت شده و مخصوص پنجره سه جداره استفاده شود. یکی دیگر از کارایی­‌های پروفیل مهار وزن بخش‌­های مختلف در و پنجره است و درصورتی این کار به خوبی انجام می‌شود که پروفیل انتخابی شما باکیفیت باشد.

هافمن در حال حاضر توانسته پروفیل‌هایی را تولید کند که شیشه با وزن­‌های بالا را تحمل کرده و ظاهر و ساختار آن در اثر این وزن دچار تغییر نشود.

آیا امکان تعویض پروفیل وجود دارد؟

شاید پیش از این اقدام به خرید در و پنجره با پروفیل‌­های کم کیفیت کرده باشید و حالا به دلیل مشکلاتی که پیش آمده، بخواهید بخش یا تمام پروفیل را تعویض کنید. اما متاسفانه باید بدانید این اتفاق ممکن نیست.

دلایل مختلفی برای خرابی پروفیل کم کیفیت وجود دارد. اگر محصول شما در برابر تابش خورشید و یا در معرض رطوبت و بارش باران تغییر رنگ دهد یا دچار خوردگی شود، مشخص است که محصول شما کیفیت مناسبی ندارد و باید به فکر تعویض آن باشید. اما این امکان برای شما فراهم نیست که فقط بخش تخریب شده یا پروفیل در و پنجره خود را تعویض کنید بلکه باید کل در و پنجره شما عوض شود.

دقت کنید، وقتی محصول نامرغوبی را انتخاب می­‌کنید پس از گذشت زمان اندکی، مجدد لازم است که برای تعویض تمام در و پنجره زمان و هزینه صرف کنید. پروفیل در و پنجره باید طول عمر منطقی و کیفیت خوبی داشته باشد اما احتمالا شما با نگاه کردن پروفیل، نتوانید میزان کیفیت آن را تشخیص دهید و اینجاست که باید به تولید کننده محصول اعتماد کنید.

در این مرحله باید با تولید کننده‌­ای وارد معامله شوید که بتواند نیاز شما را با محصولی مناسب برطرف سازد. در بین تولید کنندگان فعلی بازار، هافمن یکی از شرکت­‌هایی است که توانسته با تحقیقات و آزمایش‌­های مختلف به محصولی پایدار و باکیفیت برسد. هافمن همان تامین کننده­‌ای است که می­‌توانید با خیال راحت از او خرید کنید، چون هم پیشینه­‌ کار روشن و محصولات با کیفیتی که در سال‌ها کار تولید کرده است ضمانتی بر مرغوب بودن محصولات تولیدی است و هم 25 سال گارانتی محصولاتی که از سمت هافمن ارائه می‌­شود نشان دهنده اطمینان هافمن به محصولی است که ارائه می‌دهد.
هافمن در طی این سال‌ها توانسته است با ارائه محصول با کیفیت و با دوام اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. با این حال اگر در و پنجره دو جداره شما آسیب دیده یا دچار مشکل شده است و قصد تعویض آن را دارید می‌توانید از طریق شماره تلفن 1644 با کارشناسان هافمن تماس بگیرید و مساله خود در این زمینه را با ایشان مطرح کنید. اگر در و پنجره‌های دوجداره منزل شما هم به دلیل کیفیت پایین پروفیل پس از مدت کوتاهی دچار خرابی یا تغییر شکل شده است این موضوع را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 
1399/07/23
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC