بازسازی در و پنجره‌های قدیمی

بازسازی در و پنجره‌های قدیمی

خلاصه:
اگر شما هم صاحب ساختمانی با در و پنجره‌های قدیمی هستید، از ظاهر قدیمی و حتی خرابی‌های احتمالی این محصول ناراضی و نگرانید و به فکر بازسازی در و پنجره‌های قدیمی افتاده‌اید با ما همراه باشید. برای شما راهکارهایی مناسب، سریع و به‌صرفه داریم.
1400/03/02

پنجره‌های قدیمی می‌توانند زمینه ساز مشکلات مختلفی باشند. مشکلاتی همچون ایجاد فضا برای ورود سروصدا، آلودگی و ذرات مزاحم به داخل محیط، هدر رفتن انرژی و مواردی از این دست. در بسیاری از موارد صاحبین این در و پنجره‌ها به دنبال راه حلی برای رفع این مشکلات هستند و سعی می‌کنند تا با استفاده از درزگیرها، چند لایه پرده و .... از تاثیرات وجود چنین محصولی کم کنند.

مشخص است ابزار و تجهیزات جانبی نمی‌توانند به طور کامل مشکلات نشات گرفته از در و پنجره‌های قدیمی را برطرف سازند و اینجاست که باید به فکر بازسازی در و پنجره و در حقیقت تعویض آن باشید.

بهتر است چه محصولی جایگزین در و پنجره‌های قدیمی شود؟

یکی از انواع در و پنجره‌ها که امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند، در و پنجره‌ دو جداره هستند. ساختار این مدل به پشتوانه‌ی دانش و تخصص اهالی فن یک ساختار مناسب برای شرایط و موقعیت‌های مختلف است. کارایی در و پنجره دو جداره باعث می‌شود تا یک گزینه‌ی معقول و منطقی برای استفاده در موقعیت‌های گوناگون باشد.

در و پنجره دو جداره چه کارایی‌هایی دارد؟

آنچه در و پنجره دو جداره را از دیگر محصولات مشابه متمایز می‌کند؛ کارایی‌های ویژه و جذاب آن است. در ادامه راجع به این کارایی‌ها نکات مختلفی عنوان می‌شود.

طول عمر بالای محصول

در و پنجره دو جداره upvc ساختار بسیار مقاوم و پایداری دارد و همین باعث می‌شود تا با تعویض محصول قدیمی و کهنه با این نوع در و پنجره تا مدت‌ها نیازی به تعویض در و پنجره نداشته باشید. اما سوالی که در این مرحله به وجود می‌آید این است که آیا این تعویض باعث ایجاد خرابی زیادی می‌شود و به بنایی و ... نیاز دارد؟

در تعویض پنجره‌ قدیمی با در و پنجره دو جداره هافمن، نیازی به تخریب و دردسرهای آن نیست. در حقیقت این طرح، یک تعویض سریع و به صرفه است.

برای انجام این تعویض، قاب پنجره‌ی جدید روی قبلی نصب می‌شود و هم در زمان و هم در هزینه‌های جانبی مثل هزینه‌ی تخریب صرفه‌جویی می‌شود.

به صرفه بودن در و پنجره دو جداره

این محصول را می‌توان یکی از گزینه‌های به صرفه دانست. این به صرفه بودن هم از نظر هزینه و زمان صرف شده برای خود محصول است و هم صرفه جویی در هزینه‌ی انرژی و مواردی از این دست. همانطور که پیش از این گفته شد، در و پنجره upvc به مدد طول عمر بالا و پایداری بسیار زیاد خود نیاز شما به تعمیر و تعویض در و پنجره و صرف هزینه را به شدت کاهش می‌دهد. علاوه براین در طرح تعویض هافمن این تعویض در سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود و از هدر رفتن زمان شما نیز جلوگیری می‌کند.

علاوه بر تمامی مواردی که پیش از این گفته شد در و پنجره دو یا سه جداره مانع هدر رفتن انرژی که شما صرف گرم یا سرد کردن محیط کرده‌اید می‌شود و همین امر سبب صرفه جویی در هزینه‌ها نیز می‌گردد. بنابراین علاوه بر معقول و منطقی بودن قیمت پنجره دو جداره، هزینه‌های جانبی و ... پایینی نیز خواهید داشت. 

طراحی متنوع محصول

پروفیل upvc امکان طراحی و ساخت طیف متنوعی از انواع در و پنجره را فراهم می‌کند. به واسطه‌ی استفاده از این محصول این امکان برایتان فراهم می‌شود تا هر مدل در و پنجره‌ای که دلتان می‌خواهد را سفارش دهید و نگران ساخت، استحکام، کارایی و خدمات پس از فروش آن نباشید.

نکته‌ی جالب توجه در انتخاب و استفاده از در و پنجره دو جداره upvc این است که این محصول دچار مشکلاتی همچون خوردگی، تغییر رنگ، پوسیدگی و ... نخواهد شد و نیاز به تعمیر آنچنانی ندارد. فقط کافیست هر چند وقت یکبار سطح پروفیل را با پارچه‌ی نرم و مرطوب تمیز کنید و اگر آلودگی بیش از حد است از کمی آب و صابون کمک بگیرید. البته روشن است تمیز کردن درز در و پنجره‌ها، تمیز کردن کامل شیشه‌ها و مواردی از این دست به افزایش طول عمر محصول و حفظ زیبایی و سلامت آن کمک ویژه‌ای می‌کند.

دقت داشته باشید در و پنجره‌ی upvc را به هیچ عنوان با ابزار تیز و شوینده‌های قوی، اسیدی و امثالهم تمیز نکنید. این محصولات می‌توانند باعث ایجاد خط و خش بر روی محصول شده و همچنین سبب ایجاد خوردگی بر روی پروفیل گردند.

وزن سبک و در عین حال مقاومت این پنجره، ماندگاری و مقاومت بالای آن، زیبایی و تنوع طرح و رنگ محصول، راحتی نصب، کارایی بالای آن به عنوان عایق و .... همه و همه خرید این پنجره را به انتخابی خوب و هوشمندانه تبدیل می‌کند.

1400/03/02
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC