آرامش هفده ساله شد

آرامش هفده ساله شد

خلاصه:
هافمن در سال 1384 تاسیس شده است و مفتخر است امروز در سال‌روز هفدهمین دوره خود، در کنار شما عزیزان باشد.
1401/03/22

هافمن در سال 1384 تاسیس شده است و مفتخر است امروز در سال‌روز هفدهمین دوره خود، در کنار شما عزیزان باشد.

شرکت هافمن تنها شرکت دانش بنیان پیشرو در زمینه تولید پروفیل است که ارزش‌هایی نظیر بهبود زیر ساخت‌های اطلاعاتی، آموزش، ارتباط قوی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، ایجاد زیر ساخت‌های ارتباطی به منظور تبادل دانش، فعالیت در فضای بین‌المللی، ایجاد ارتباط با شرکت‌های خارجی پیشرو در صنعت، ارائه طرح‌های نوین و عملی‌سازی در آن چشم‌گیر است.

هافمن افراد متخصص و عالی رتبه در زمینه فناوری و صنعت را در کنار هم گردآوری کرده است تا بهترین خدمات را به مردم بدهد. اولین تولید کننده پروفیل‌های لاستیک‌دار و سری 70 در ایران تیم هافمن است که با به کارگیری بهترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی، سعی در برقراری آرامش و امنیت خانه‌ دارند. 

 ظرفیت اولیه تولید هافمن 7200 تن بود، اما در سال‌های 1393 و 1394، با اجرای طرح توسعه شرکت پنج خط جدید اکسترودر به خط تولید اضافه شد و ظرفیت سالانه هم به 17000 تن ارتقا پیدا کرد.

محصولات و خدمات هافمن

محصول هافمن، پروفیل در و پنجره یو پی وی سی است و خدمت این برند، طرح تعویض پنجره قدیمی به پنجره دو جداره به‌صورت «از آغاز تا انجام» است. در ادامه محصولات هافمن را نام می‌بریم؛

پروفیل ۶۰ میلی‌متری و پروفیل ۷۰ میلی‌متری

در دسته ۶۰ و ۷۰ میلی‌متری می‌توان به مدل‌های فریم پنجره، فریم پهن، لنگه پنجره، پروفیل میانی ثابت، میانی متحرک، لنگه بیرون بازشوی درب، قاب بازسازی، زهوار شیشه تک جداره، زهوار شیشه دو جداره، زهوار شیشه سه جداره، پروفیل لوله، پروفیل آداپتور، پروفیل قوطی و پروفیل اتصال اشاره کرد.

پانل کمکی

پانل کمکی همان‌طور که از اسمش مشخص است وظیفه کمک‌رسانی و ایجاد پارتشین در بخش‌های مختلف پنجره را دارد. به طور کلی پانل کمکی در «لت پایین لنگه در» به کار می‌رود .

پروفیل کشویی

در دسته کشویی نیز فریم جفت ریل، فریم تک ریل، لنگه پنجره، میانی ثابت، آداپتور لنگه کشویی، کاور فریم کشویی تک ریل، توسط هافمن تولید می‌شود.

از جمله خدمات هافمن به متقاضیان در و پنجره دوجداره می‌توان به تعویض در و پنجره قدیمی از صفر تا صد و مشاوره رایگان اشاره کرد. در واقع می‌توان گفت مجموعه‌ی کاملی از نیازهای فریم پنجره‌ها و نیازهای جانبی توسط هافمن پوشش داده شده است.

4 ویژگی منحصر به فرد هافمن

1. گارانتی 25 ساله برای تغییر رنگ و شکل پروفیل‌های در و پنجره دوجداره دارد که یکی از بهترین مزیت‌های هافمن به دیگر برندها است.

2. هافمن از آغاز تا پایان پروژه، تعویض پنجره قدیمی متقاضیان را انجام می‌دهد.

3. در ساختن پروفیل هافمن از سرب استفاده نمی‌شود تا هم استاندارد ماده استفاده شده در پروفیل رعایت شود و هم دوست دار طبیعت باشد.

4. پروفیل هافمن در برابر گرما و حرارت تغییر رنگ نمی‌دهد و مقاوم است. همچنین برای دور پنجره از لمینت استفاده می‌شود.

دستاوردهای هافمن

پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری سازمان ملی استاندارد ایران یکی از پروانه‌های موثر بر کیفیت محصولات هافمن است. از دستاوردها و گواهی‌نامه‌های شرکت دانش‌بنیان هافمن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

گواهی‌نامه تایید صلاحیت آزمایشگاه از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران

گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۱

ایزو ۱۰۰۰۲

گواهی‌نامه فنی از مرکز تحقیقات راه

گواهی‌نامه مسکن و شهرسازی

تاییدیه شرکت‌های دانش‌بنیان

گزارش تست SKZ آلمان

گزارش بررسی TUV اتریش

گواهی‌نامه عضویت در انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران 

سخن آخر

هافمن هفده سال در کنار شما بوده است و تولد امسال را نیز با شما جشن خواهد گرفت. این برند برای قدردانی از همراهان خود مسابقه‌ایی در نظر گرفته است، برای اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه هیجان‌انگیز وارد آدرس اینستاگرام hafmannprofile  شوید.

1401/03/22
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید
بهترین فرصت برای خرید و تعویض پنجره UPVC